Näin mäkin tein. Cv:ssä on tietty hyvä olla koulutusta ja ammattitaitoa esittää yms.. et ei niinkuin pelkkää harrastuspohjaa.Alkuperäinen kirjoittaja yks:no mä kirjotin työhakemuksen ja cv:n ja lähetin ne sinne haluamaani paikkaan. sitten menin haastatteluun ja hoidin homman kotiin.
Minulta tämä sujuu.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:seisoa käsillä ja harrastaa joogaa
tarkennus, mitään muuta kun nimen et itsestäsi kerro ei taatusti mitään miksi sopisit ko paikkaan, koulutuksestakin voit jättää osan pois, cv:tä et liitä mukaan etkä todistuksia. kyllä ne haluaa sut sittenkin....Alkuperäinen kirjoittaja pitää:olla hakematta paikkaa. sitten kun soitetaan ja tivataan mikset ole jättänyt hakemusta rustaa hyvin lyhyt hakemus missä on vain niukat perustiedot, kuka hakee, mitä ja koulutus.
Mä vaan sanoin etten ole hullumpi.Alkuperäinen kirjoittaja pitää jatkaa:tarkennus, mitään muuta kun nimen et itsestäsi kerro ei taatusti mitään miksi sopisit ko paikkaan, koulutuksestakin voit jättää osan pois, cv:tä et liitä mukaan etkä todistuksia. kyllä ne haluaa sut sittenkin....Alkuperäinen kirjoittaja pitää:olla hakematta paikkaa. sitten kun soitetaan ja tivataan mikset ole jättänyt hakemusta rustaa hyvin lyhyt hakemus missä on vain niukat perustiedot, kuka hakee, mitä ja koulutus.
Mirja Mäkinen
Kuoppakuja 5
Vantaa
haen avoinna olevaa sairaanhoitajanpaikkaa sisätautiosastolla.
koulutukseltani olen sairaanhoitaja.
vantaalla 16.6.2009
Mirja Mäkinen
Näin ainakin mä sain vakipaikan...