MITÄ PITÄÄ TEHDÄ ETTÄ SAA VAKITUISEN TYÖPAIKAN?

• Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
no mä kirjotin työhakemuksen ja cv:n ja lähetin ne sinne haluamaani paikkaan. sitten menin haastatteluun ja hoidin homman kotiin.
Näin mäkin tein. Cv:ssä on tietty hyvä olla koulutusta ja ammattitaitoa esittää yms.. et ei niinkuin pelkkää harrastuspohjaa.

SummerTime
Mä olin ensinnäkin myöhässä kun kävelin väärään kouluun. Sit hiestä märkänä pääsin oikeeseen osotteeseen ja siellä reksi ( ehkä hieman konjamiinia nauttineena ) soitteli Elvistä ja palkkas mut saman tien.

Jaa-a. Mun mies oli vajaa puol vuotta töissä ja sai vakipaikan. Helposti irtos ja sai just sen n. kk sitten että hyvä tsäkä. Kun alkuvuodesta alotti niin haastattelussa haastattelija oli vaan sanonu miehelle, että hällä (mun miehellä ) on ainakin motivaatio kohillaan. Että ilmeisesti on hoitanu hommansa jne. hyvin että vakipaikka irtos. Ja onneks sai sen. =)

Muuten en tiiä ku itellä ei vakityötä, itse asiassa ei mitään työtä... :kieh:

pitää
olla hakematta paikkaa. sitten kun soitetaan ja tivataan mikset ole jättänyt hakemusta rustaa hyvin lyhyt hakemus missä on vain niukat perustiedot, kuka hakee, mitä ja koulutus.

pitää jatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja pitää:
olla hakematta paikkaa. sitten kun soitetaan ja tivataan mikset ole jättänyt hakemusta rustaa hyvin lyhyt hakemus missä on vain niukat perustiedot, kuka hakee, mitä ja koulutus.
tarkennus, mitään muuta kun nimen et itsestäsi kerro ei taatusti mitään miksi sopisit ko paikkaan, koulutuksestakin voit jättää osan pois, cv:tä et liitä mukaan etkä todistuksia. kyllä ne haluaa sut sittenkin....

Mirja Mäkinen
Kuoppakuja 5
Vantaa

haen avoinna olevaa sairaanhoitajanpaikkaa sisätautiosastolla.
koulutukseltani olen sairaanhoitaja.

vantaalla 16.6.2009

Mirja Mäkinen

Näin ainakin mä sain vakipaikan...

SummerTime
Alkuperäinen kirjoittaja pitää jatkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja pitää:
tarkennus, mitään muuta kun nimen et itsestäsi kerro ei taatusti mitään miksi sopisit ko paikkaan, koulutuksestakin voit jättää osan pois, cv:tä et liitä mukaan etkä todistuksia. kyllä ne haluaa sut sittenkin....

Mirja Mäkinen
Kuoppakuja 5
Vantaa

haen avoinna olevaa sairaanhoitajanpaikkaa sisätautiosastolla.
koulutukseltani olen sairaanhoitaja.

vantaalla 16.6.2009

Mirja Mäkinen

Näin ainakin mä sain vakipaikan...
Mä vaan sanoin etten ole hullumpi.

vieras
On ahkera töissä, ystävällinen muille työkavereille, vähän sairaspoissaoloja jne.
Tänään juuri sain tietää, että paikkani vakinaistetaan, joten ei osunut lama vielä omalle kohdalle!

lilli
töitä, töitä ja töitä!

aloitin harjoittelijana, ensin sain tarvittaessa töihin soitettavan paikan jonne menin AINA kun soitettiin, sitten sain määräaikaisen paikan ja nyt mulla on vakipaikka ollut jo 8 vuotta. mutta alussa se todellakin vaatii TÖITÄ!

Mun mies tais kysellä sitä vakinaistamista pomolta useempaankin otteseen. Mies ei ehkä olis ollu niin rohkee jos ois tienny et on työpaikassaan vasta toinen vakinaistettu. :whistle: Mutta vakkaripaikka kuitenkin irtos, työnjälki on ollu hyvää ja työkaverit tykkää joten mun mielestä on paikkansa ansainnutkin.

Yhteistyössä