Mitä pitää hankkia kotiin kun koira tulee?

  • Viestiketjun aloittaja koiramamma :)
  • Ensimmäinen viesti
hmph
No pitäähän sitä koulutuksessa jollain läimäytellä!

....

ei vaiskaan. Ilman muuta pentu ei ole vielä sisäsiisti ja tulee kusemaan ja pskomaan pitkin lattioita. Jos ei haluu sikakallista imupaperia ostaa ni sanomalehdill pärjää ihan hyvin.
Pentu pihalle kusemaan ja paskomaan. Typerää antaa päästellä sisään, ei muuta kun heti vaan ulos ja skarppina kun on, niin pystyy kyllä estämään enimmät vahingot. Koirakin oppii paljon nopeammin, että ulos ne tarpeet kuuluu, ei mihinkään paperille.
 
Jebs
Pentu pihalle kusemaan ja paskomaan. Typerää antaa päästellä sisään, ei muuta kun heti vaan ulos ja skarppina kun on, niin pystyy kyllä estämään enimmät vahingot. Koirakin oppii paljon nopeammin, että ulos ne tarpeet kuuluu, ei mihinkään paperille.
Juu ilman muuta, jos ulos on mahis päästä päivin öin :D Öisin mä ainaki nukuin ja pentu sai ihan rauhassa tehä paperille :p

On se hyvä, että koiralla on sisälläki paikka johon mieluiten haluaa vahinkojen sattuvan. Meillä haukku käy ripuloimassa tms kylppärissä jos tulee pakottava tarve. Parempi se on ku eteisen seinä.
 
Kiranka
Koirassa on hyviä monipuolisia asioita. Jos koira tulee kotiisi sinulla pitäisi olla tietyt tavarat esim: ruokakuppi,juoma kuppi , fleksi ja niin edelleen.. Me haluttais ostaakoiran ja siispä kysyisin myykö joku koiraa jonka voisi lahjoittaa hyvälle perheelle jossa pidetään huolta ja oisi koiralla paljon kavereita? Koiraa pitää huolehtia joka päivä lenkkiytä sitä 2 kertaa ja enemmän jos koira jaksaa... olemme lukeneet tietoa hyvin paljon ja tiedämme koirista hyvin. Laitoimme tähän pientä tietoa javarmaan tiedätteettä se tulisi hyvään kotiin jossa pidetään paljon huota.?KOIRA? paina-tykkää- jos olet kiinostunut koiriin!saat yhteyttä nru: 0115525460 sähköposti: karkki@liwe.com
 
koirat
minulle on tulos pentu mustaterrieri vaika olen nuori niin kyllä pärjään sen kanssa ihan hyvin. olen koko ikäni asunut koirien kanssa ja meillä on nyt kolme koiraa: mustaterrieri, hovawart ja pieni sekarotuinen...... niin pennulle pitää hankkia: peti,ruoka-juomakuppi,sopiva harja, talutin ja panta... Meillä on myös marsuja. kilpikonnia
 

Yhteistyössä