Mitä pidätte nimistä Aatu ja Liina?

  • Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
Söpöt
Vajakki? Hitler? Voi teitä!

Aatu ja Liina, suoraan Kissankulman porstuasta. Eemelin perheen renki ja piika. Suloisia nimiä. Elia myös kaunis. Peesaan tota Joanna-juttua. Kauniimpi on meidän oma Johanna. Joanna on jotenkin "vajaa" kun on tottunut Johannaan.
 
"vieras"
Ihan kivat nimet. Nuo toiset nimet ehkä vähän tökkii, ovat jotenkin "nykyaikaisemmat" verrattuna tuohon Aatuun ja Liinaan, varsinkin tuo Joanna. Itse laittaisin vaikka Aatu Elias/ Liina Maria.
 
Tulee Kissankulma mieleen=), ja ihan kivat nimet sinällään, vaikka Aatusta se lievä Hitler-assosiaatio mieleen tuleekin. Pidän myös Elia ja Joanna nimistä, vaikken itse niitä juuri Aatu ja Liina nimiin yhdistäisikään. Aatu Elias ja Liina Johanna kuulostaisivat minusta paremmalta.
 
"Hopping"
No erikseen ihan kivat, mutta yhdessä...... Miksi molemmat Vaahteramäen Eemelistä?? Mä en tykkää kun on noin selkeästi jostain nimet - ellei sitten siihen ole tosi hyvää syytä?
 
"piip"
Aatu on kiva. Ei tullut Hitleriä mieleen ennen kuin luin vastauksenne.
Liina on kyllä joku pöytä/tiskiliina.

Elia ja Joanna, varmaan saa aina sanoa että ei EliaS vaan Elia, Ei JoHanna, vaan Joanna, muuten ihan nätit.
 
"Hopping"
No mä luen näköjään tänään ihan jatkuvasti huonosti näitä aloituksia... Sähän kirjoitit, että vauvalle...eli et odota kaksosia. No sitten on ihan kivat nimet, jos tulee vain jompi kumpi käyttöön. :)
 

Yhteistyössä