Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:olen kunnallinen perhepäivähoitaja ja minulla on palkka ja kulukorvaukset yhteensä reilut 1900?/kk. täysi ryhmä. eipä tuolla palkalla paljon juhlita.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kunnallinen pph tienaa 345?/lapsi, ja siitä osa-aikaisesta jotain 170?. Lisäksi tulee kulukorvauksia n.4?/pvä/lapsi, ja näistä kulukorvauksista ei lähde veroa. (tästä kulukorvauksesta en ihan tarkkaa summaa muista)
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:olen kunnallinen perhepäivähoitaja ja minulla on palkka ja kulukorvaukset yhteensä reilut 1900?/kk. täysi ryhmä. eipä tuolla palkalla paljon juhlita.
Onko tuossa kuinka paljon ikälisiä tms. kuinka paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kunnallinen pph tienaa 345?/lapsi, ja siitä osa-aikaisesta jotain 170?. Lisäksi tulee kulukorvauksia n.4?/pvä/lapsi, ja näistä kulukorvauksista ei lähde veroa. (tästä kulukorvauksesta en ihan tarkkaa summaa muista)
Väheneekö tuo 345 mitä enemmän lapsia on, siis esim. että neljännestä saa vähemmän kuin ensimmäisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kunnallinen pph tienaa 345?/lapsi, ja siitä osa-aikaisesta jotain 170?. Lisäksi tulee kulukorvauksia n.4?/pvä/lapsi, ja näistä kulukorvauksista ei lähde veroa. (tästä kulukorvauksesta en ihan tarkkaa summaa muista)
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kunnallinen pph tienaa 345?/lapsi, ja siitä osa-aikaisesta jotain 170?. Lisäksi tulee kulukorvauksia n.4?/pvä/lapsi, ja näistä kulukorvauksista ei lähde veroa. (tästä kulukorvauksesta en ihan tarkkaa summaa muista)
Saanko kysyä tosi tyhmää?
Jos vie pph:lle niin onko se maksu yhdestä 345e/kk? Tosi kallista verrattuna kunnalliseen jos näin on. Tuohonhan menee jo koko palkka jos ois vaikka 3-4 lasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kunnallinen pph tienaa 345?/lapsi, ja siitä osa-aikaisesta jotain 170?. Lisäksi tulee kulukorvauksia n.4?/pvä/lapsi, ja näistä kulukorvauksista ei lähde veroa. (tästä kulukorvauksesta en ihan tarkkaa summaa muista)
Jos vie pph:lle niin onko se maksu yhdestä 345e/kk? Tosi kallista verrattuna kunnalliseen jos näin on. Tuohonhan menee jo koko palkka jos ois vaikka 3-4 lasta![]()
Ei tietenkään ole, vaan hoitomaksut ovat lapsille samat, ei sillä ole merkitystä viekö lapsen kunnalliseen päiväkotiin vaiko kunnalliseen perhepäivähoitoon.
Yksityisistä pph:n hoitomaksuista en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kunnallinen pph tienaa 345?/lapsi, ja siitä osa-aikaisesta jotain 170?. Lisäksi tulee kulukorvauksia n.4?/pvä/lapsi, ja näistä kulukorvauksista ei lähde veroa. (tästä kulukorvauksesta en ihan tarkkaa summaa muista)
Alkuperäinen kirjoittaja Eipä hirveesti:Yksityisenä voit tietysti hinnoitella itse palvelusi. Kunnallisena riippuu oletko koulutettu.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Minkä ikäisestä omasta lapsesta menee vielä se puoli paikkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:olen kunnallinen perhepäivähoitaja ja minulla on palkka ja kulukorvaukset yhteensä reilut 1900?/kk. täysi ryhmä. eipä tuolla palkalla paljon juhlita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Minkä ikäisestä omasta lapsesta menee vielä se puoli paikkaa?
Omasta alle kouluikäisestä lapsesta menee yksi kokonainen paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitenkäs nuo ruuat? pitääkö tuosta palkka summasta ostaa, vai tuleeko niistä eri korvaus?