Mitä pelkäät?

Sirkkeli
Pelkään läheisteni kuolemaa, vammautumista tai pahoinpitelyn uhriksi joutumista, etenkin tyttäreni ja ex-mieheni. Ex-mieheni kuolemaa pelkään sen takia, että en usko tyttäreni selviävän isänsä kuolemasta tervepäisenä.
Omaa kuolemaa en pelkää.
 
vieras
Miksi te pelkäätte kuolemaa? Kun on Jumalan lapsi ja pelastettu, pääsee taivaaseen, sinne meno on riemullinen asia!
Toivon, että kaikki tajuaisivat tämän, niin kenenkään ei tarvitsisi pelätä kuolemaa. Jeesus antaa rauhan sydämeen!
"Älkää peljätkö, älköönkä teidän sydämenne olko murheellinen"
 
kuolemaansa miettinyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi te pelkäätte kuolemaa? Kun on Jumalan lapsi ja pelastettu, pääsee taivaaseen, sinne meno on riemullinen asia!
Toivon, että kaikki tajuaisivat tämän, niin kenenkään ei tarvitsisi pelätä kuolemaa. Jeesus antaa rauhan sydämeen!
"Älkää peljätkö, älköönkä teidän sydämenne olko murheellinen"
siis näin ei uskovaisena sanoisin, että silloin kun elät elämäsi niin, että sinun ei tarvitse kuoleman hetkellä katua tekojasi niin sitten on hyvä kuolla.
eli eläkää elämäänne niin kuin ITSE haluatte ja tehkää läheisenne onnelliseksi!
 
Että lapsilleni tapahtuu jotain pahaa. Käärmeitä ja sammakoita. Lentokoneella matkustamista. Hammaslääkäriä pelkäsin myös joskus ihan sairaasti, mutta sain uuden ihanan hammaslääkärin ja se pelko on mennyttä.
 
Mä oon pienestä pitäen pelänny kuolemaa. Että joku läheinen kuolee ja sit jälkeenpäin omaa kuolemaa, ku ne toiset suree sitä. Elikkä varmaankin siis pelkään surua.

Mutta nykyään, kuolemaa pelkään sen verran, että musta ois aivan hirveetä, jos nuo pikkuihmiset ois aivan omillaan ja mä makaisin kuolleena....
Varsinki jos on semmonen vkl esim. , että meillä ei oo ketään muita kotona, ku mä ja pikkuset....

Ja tulipaloa mä pelkään kans.... ja ... ja....
 
Mä pelkään ihan oikeasti sitä että jollekin mun läheiselle tapahtuu jotain :(

Oikeestaan lasten syntymän jälkeen mä olen alannut pelätä lähes kaikkea, välillä jos oikein ajattelen asioita niin mua alkaa oikein ahdistamaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja mavonsilimä:
Lepakoita, pimeää, lepakoita,parantumattomia sairauksia, lepakoita,hiiriä,lepakoita,rottia,lepakoita,koiria,lepakoita,humalaisia,lepakoita,hammaslääkäriä,lepakoita,perhosia,lepakoita. niin ja lepakoita!
BÖÖÖ!


Mä pelkään korkeita paikkoja ja tulipaloja.

 
Läheisten vakavaa sairastumista tai kuolemaa. Ja en ole sinut täysin senkään ajatuksen kanssa, että itse kuolen. Joku siinä pelottaa..

Ja joskus tulee sellainen pelko, jota en varsinaisesti osaa nimetä, sellainen pelko että pelkää kohta tapahtuvan jotakin pahaa. Sellainen pahaa enteilevä olo :|
Ja joskus tietoisuus siitä, kuinka hauras on elämä, kuinka sadasosasekunneissa voi maailma muuttua täysin ja murskautua- pelottaa.

Pelkään myös suljettuja vessan ovia, joiden lukkoa en saisikaan auki, hevosia hieman, eivätkä käärmeet ole täysin poissa listastani. :ashamed:

niin ja hammaslääkäriä
 

Yhteistyössä