Mitä pelkäät?

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Ihan siis oikeasti, pelkäätkö jotain asiaa kamalasti?

Mulla on pelko henkisiä ja mielellisä sairauksia kohtaan, ja pelkään läheisten ihmisten menettämistä. Rakkaiden menettäminen sattuu ihan liikaa.
pesen! :'(

Venakko Milanna
ehkä mä syön masennuslääket turhaan :/ kun monet äidit pelkävät sama kuin mä!Mut neuvolassa pakoitivat syödä niitä,eikä ne auta minulle ollenkaan,siltti pelkän kaikkea! :'( :/ :x :ashamed: :(

vieras
Pelkään mieheni menetystä. Ja hammaslääkäriä. Ja mulla on aika varattuna muutaman viikon päähän. Pitää varmaan soittaa sinne etukäteen, että pelottaa niin saakelisti, mutta pakko olis suuta ronkkia...

satu86
sitä että tyttärelleni sattuu jotain :'( tässä esimerkki. Oltiin yksi päivä lidlin pihassa. Tyttö ihan käden ulottuvilla. Olin sitten ottamassa tyttöä kädestä kiinni ku joku mummo ja pappa ajaa autolla hirveää vauhtia melkein tytön päälle. Autossa vain puistelivat päitä ja muutama ärräpää tais papan suusta tulla. Että mua otti päähän ku ne näki kaukaa että ollaan menossa siitä ohi eikä siltikään hiljentäny. Ja sinä yönä olin nähnyt unta että rakas tyttäreni kuoli minun käden kautta.. Kyllä pelotti! Luulin jo että uni käy toteen mut ei kuitenkaan minun käden kautta. antteksi pitkä sepostus :ashamed:

vieras
bussimatkaa talvella kaupunkiin. On risteys,jonka toisessa päässä melkein pystysuora pudotus järveen,edessä muutama puu. jos palaa vihreät valot bussi ajaa siihen aika kovaa ja tiedättehän miten saattaa liukkaalla pyörät luisua... siinä on edessä vaan semmoinen tavallinen polvenkorkuinen aita joka ei todellakaan linja-autoa pidättele. en ennen pelännyt sitä,mutta nyt kun on kyydissä vaunujen kanssa.

Yhteistyössä