Mitä pahaa on silikoneissa? Hankin sellaiset raskauden jälkeen ja monet paheksuvat.

  • Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
ei ymmärrä
Raskauden ja imetyksen jälkeen mun rinnat menivät täysin pilalle, siis täysin. Kyse ei ollut mistään pikkuisesta venähtämisestä, vaan totaalisesta tuhosta.

Yritin ensin parin vuoden ajan saada kovalla treenillä kokonaisuutta edes vähän siedettävämmäksi ja sainkin unelmien vartalon personal trainerin avulla. Painoa tippui 15 kg ja lihasmassaa tuli paljon lisää, vartaloni muuttui totaalisesti, mutta rinnat luonnollisesti eivät juuri muuttuneet, vaikka ajattelin, että rintalihastreeni voisi vähän auttaa.

Inhosin olla alasti uimahalleissa, makuuhuoneessa ja peilin edessä. Rintani olivat kuin 80-vuotiaalla mummolla ja ikää vasta 30v. Päätin pitkän pohdinnan jälkeen hankkia silikonit ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Implantit ovat erittäin luonnollisen näköiset ja kokoiset, ei mitkään luonnottomat, kovat pallot. Vasta nyt voin sanoa hyväksyväni rintani ja ulkonäköni. Olen itsevarmempi ja ulkonäkö on muuttunut merkittävästi paremmaksi.

Tietyiltä tahoilta on kuitenkin tullut kovaakin arvostelua operaatiostani, jota en itse täysin ymmärrä. Nämä ihmiset tasan tarkkaan tiesivät, miten paljon rupsahtaneet rintani vaikuttivat itsetuntooni ja miten rumat ne todella olivatkaan. Mikä silikoneissa ärsyttää?
 
Ei yhtään mitään pahaa, itsekin teen heti asialle jotakin jos alkaa VÄHÄNKÄÄN häiritä!:)

Kateellisten panettelua osa, ja osa haluaa tuoda esiin, vahvemmin kun on tarvetta, oman mielipiteensä.
 
Ei mitään, voisin vähän kadehtia koska yleensä kohtuukokoiset silikonirinnat on kauniit. :)
Minäkin menisin operaatioon jos raskaudesta olisi jäänyt esim nahkapussi roikkumaan, rinnat aivan pilalle tms joka voisi häiritä suuresti minua. Silikonit saisivat olla suht samankokoiset mielellään kuin ennenkin raskautta rintani. Tai ns vain täyttää mahd pussimaiset nahat. Onnekseni palautuivat kuitenkin melko samanlaisiksi joten ei tarvinnut harkitakaan. Katsotaan miten tämän raskauden jälkeen käy.

Uskoisin syynä olevan kateus, älä välitä. Ole sinä ylpeä kauniista rintavarustuksesta nyt! :)
 
"viivi"
Moni muakin kritisoi kun menin tissioperaatioon. En jaksa välittää näistä kommenteista ollenkaan. Pääasia että itse tykkään :) Otin juuri sellaiset implantit kuin halusin ja en kadu kyllä päivääkään. Suurennan vielä vähäsen vuoden päästä rintavarustusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ei ymmärrä
[QUOTE="vieras";27281485]Ne vaan ei ole kovin nätit kun silikoonia pumppaa tisseihin, isot varmasti on mutta se tuntokin niissä on kuin pingottuneessa ilmapallossa.[/QUOTE]

Hmm, enpä ole kyllä huomannut tunto-ongelmia tai ilmapalloefektiä. Implanttini ovat varsin kohtuullisen kokoiset ja erittäin luonnollisen näköiset.
 
Feikit on vaan noloja
Ne on jo niin yleisiä Suomessa ettei tosikaan. Kun maailmalla niitä poistetaan, täällä vasta aletaan kunnolla ottamaan.

Suomi on aina jäljessä.

On vaan niin noloa korjata päänupin asiat kosmeettisilla korjauksilla. Vähän kun vetää masennuslääkkeitä niin ettei lainkaan mieti mistä masennus johtuu.

Pää puskaan, silikonia sisään ja sitä rataa. Noloa.
 
Luomufani
Ei yhtään mitään pahaa, itsekin teen heti asialle jotakin jos alkaa VÄHÄNKÄÄN häiritä!:)

Kateellisten panettelua osa, ja osa haluaa tuoda esiin, vahvemmin kun on tarvetta, oman mielipiteensä.

Mä en ole kateellinen kun luomutisseille jotka on hienoja. En tekotisseille. Harvalla tosi laihalla on luonnostaan kunnon tissit. Tekotisseille en voi olla kateellinen.

Mikä siinä on että nykynuoret ei ymmärrä luonnollisuuden päälle mitään? Mieti jos joskus mummojenne nuoruusaikoina olisi puhuttu että voi kauhea kun tissini roikkuu, itsetuntoni on pilalla, niin miten pinnallisilta ja tyhmiltä he olisivat kuulostaneet. Siltä te silikonipellet kuulostatte minun korviini.

Ongelmallisilta ja säälittäviltä reppanoilta.
 
Ne on jo niin yleisiä Suomessa ettei tosikaan. Kun maailmalla niitä poistetaan, täällä vasta aletaan kunnolla ottamaan.

Suomi on aina jäljessä.

On vaan niin noloa korjata päänupin asiat kosmeettisilla korjauksilla. Vähän kun vetää masennuslääkkeitä niin ettei lainkaan mieti mistä masennus johtuu.

Pää puskaan, silikonia sisään ja sitä rataa. Noloa.
Ei huono pointti ollenkaan!
 
minävvan
Mä en tykkää - en siis tästä maailmasta jossa luonnollisuus ei saa näkyä. Jos ympärillä näytettäisiin muutakin kuin seksillä itseään myyviä laulajia/juotajia/julkkiksia jne. meillä saattaisi olla terveempi kuva itseemme.

Terveempi kuva siihen että kroppa muuttuu. Niin raskauden kuin iänkin myötä. Mutta nyt vaan toitotetaan joka tuutista miten raskauskilojen pitää hävitä. Ja miten 60 vuotiaan naisenkin pitää olla niin timmi. Se ei ole tervettä.

Jos sallisimme luonnollisemman maailman, ei sinullekaan ehkä tisseistä olisi tullut mitään ongelmaa vaan koska näkisiti ympärillä muitakin saman "kohtalon" kokeneita (ihan julkisuudessakin) niin ymmärtäisiti että minä olen tälläinen. Minun kroppani on luonnollisena kaunis.

Mä antaisin mitä vaan että palattaisiin siihen maailmaan jossa luonnollisuus on kaunista. Kaiken ei tartte olla photo shopattua todellisuutta.
 
Ne on jo niin yleisiä Suomessa ettei tosikaan. Kun maailmalla niitä poistetaan, täällä vasta aletaan kunnolla ottamaan.

Suomi on aina jäljessä.

On vaan niin noloa korjata päänupin asiat kosmeettisilla korjauksilla. Vähän kun vetää masennuslääkkeitä niin ettei lainkaan mieti mistä masennus johtuu.

Pää puskaan, silikonia sisään ja sitä rataa. Noloa.
No jos mun niskaan kasvaisi iso mutta harmiton kasvain, alkaisi aivan varmasti masentamaan ihan vain siitä syystä että se on karmea ja menisin leikkauttamaan sen sensijaan että menisin psykologille. :D
Kyllä se ihan vain ulkonäöllisistä syistä masentaisi ja leikkauttamalla korjaantuisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
hullu nykymaailma
Alkuperäinen kirjoittaja minävvan;27281550:
Mä en tykkää - en siis tästä maailmasta jossa luonnollisuus ei saa näkyä. Jos ympärillä näytettäisiin muutakin kuin seksillä itseään myyviä laulajia/juotajia/julkkiksia jne. meillä saattaisi olla terveempi kuva itseemme.

Terveempi kuva siihen että kroppa muuttuu. Niin raskauden kuin iänkin myötä. Mutta nyt vaan toitotetaan joka tuutista miten raskauskilojen pitää hävitä. Ja miten 60 vuotiaan naisenkin pitää olla niin timmi. Se ei ole tervettä.

Jos sallisimme luonnollisemman maailman, ei sinullekaan ehkä tisseistä olisi tullut mitään ongelmaa vaan koska näkisiti ympärillä muitakin saman "kohtalon" kokeneita (ihan julkisuudessakin) niin ymmärtäisiti että minä olen tälläinen. Minun kroppani on luonnollisena kaunis.

Mä antaisin mitä vaan että palattaisiin siihen maailmaan jossa luonnollisuus on kaunista. Kaiken ei tartte olla photo shopattua todellisuutta.

Täysin samaa mieltä.

Itse kasvoin 80-luvulla jolloin silikonit oli Dolly Partonilla ja kaikki nauroivat niille. Ehkä siitä kumpuaa tämä että nauran ja pidän silikoniin turvautuvia ihmisiä tyhminä ja luusereina.

Itsekin palauttaisin maailmaa luonnollisuuteen. Muuttaisin median, elokuva- ja musabisneksen työntekijät, jotka on vastuussa tästä sirkuksesta ja siitä että plastiikkakirurgit ovat usan rikkaimpia ihmisiä.
 
juur
Ne on jo niin yleisiä Suomessa ettei tosikaan. Kun maailmalla niitä poistetaan, täällä vasta aletaan kunnolla ottamaan.

Suomi on aina jäljessä.

On vaan niin noloa korjata päänupin asiat kosmeettisilla korjauksilla. Vähän kun vetää masennuslääkkeitä niin ettei lainkaan mieti mistä masennus johtuu.

Pää puskaan, silikonia sisään ja sitä rataa. Noloa.
Niin samaa mieltä. Ei jakseta työstää pään ongelmaa vaan mennään sieltä missä aita on matalin. Kamalinta on se että moni mies edelleen pitää luonnollista naista kauniinpana ja haluaa mieluummin koskea luonnolliseen kuin luonnottomaan.

Naiset nauraa jos mies käyttää peruukkia tai tupeeta - puhumattakaan jos miehellä olisi vaikka palli implantit tai vahviketta kyrvässä. Ja samalla itse verhoavat itsensa muoviin ja lisäkeisiin...
 
ei ymmärrä
On vaan niin noloa korjata päänupin asiat kosmeettisilla korjauksilla. Vähän kun vetää masennuslääkkeitä niin ettei lainkaan mieti mistä masennus johtuu.

Pää puskaan, silikonia sisään ja sitä rataa. Noloa.
Haluaisitko hieman perustella kantaasi? Ihan mielenkiinnosta. Miten esim. minun tai muiden kaltaisteni tapausten tulisi/olisi tullut toimia tapauksessa, jossa rinnat ovat tuhoutuneet, roikkuvat navan korkeudella ja vaikuttavat merkittävästi itsetuntoon?

Entä millä perusteilla koet pahaksi sen, että ongelma korjaantuu täysin operaation avulla? Keneltä se on pois? Entä mitä mieltä olet kampaajakäynneistä tai vartalon muokkaamisesta esim. kuntosalilla, päteekö logiikkasi myös näihin?

Juuri tämäntyyppisiä kommentteja olen saanut ja yritän ymmärtää tuota logiikkaa.
 
mikä nikki olikaan
No jos mun niskaan kasvaisi iso mutta harmiton kasvain, alkaisi aivan varmasti masentamaan ihan vain siitä syystä että se on karmea ja menisin leikkauttamaan sen sensijaan että menisin psykologille. :D
Kyllä se ihan vain ulkonäöllisistä syistä masentaisi ja leikkauttamalla korjaantuisi.
Oikeasti, olen pitänyt sinua ihan järkevänä. :O


Tissien kuuluu muuttua, kasvain on ylimääräinen. Herranjumala etkö tajua.

:shocked:
 
niinniiin
No jos mun niskaan kasvaisi iso mutta harmiton kasvain, alkaisi aivan varmasti masentamaan ihan vain siitä syystä että se on karmea ja menisin leikkauttamaan sen sensijaan että menisin psykologille. :D
Kyllä se ihan vain ulkonäöllisistä syistä masentaisi ja leikkauttamalla korjaantuisi.
Mutta se möykky ei kuulu sinuun luonnostaan. Toisin kuin tissit jotka pääsääntöisesti on jokaisella naispuolisella ihmisellä jo syntymästä saakka. Niskamöykkyjä ei kai kellään noin normaalisti???

Menee puurot ja vellit sekaisin nyt sulla.
 
se sama vastaaja
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;27281594:
Haluaisitko hieman perustella kantaasi? Ihan mielenkiinnosta. Miten esim. minun tai muiden kaltaisteni tapausten tulisi/olisi tullut toimia tapauksessa, jossa rinnat ovat tuhoutuneet, roikkuvat navan korkeudella ja vaikuttavat merkittävästi itsetuntoon?

Entä millä perusteilla koet pahaksi sen, että ongelma korjaantuu täysin operaation avulla? Keneltä se on pois? Entä mitä mieltä olet kampaajakäynneistä tai vartalon muokkaamisesta esim. kuntosalilla, päteekö logiikkasi myös näihin?

Juuri tämäntyyppisiä kommentteja olen saanut ja yritän ymmärtää tuota logiikkaa.

Avainsanan sanoit juuri itsekin. ITSETUNTO. Sepä juuri se.

Kun itsetuntosi perustuu tisseihesi, ongelma alkaa jo siitä.

Osoitit juuri kuuluvasi ryhmään, jotka ottavat silikoneja. The tyhmät. Harmi ettei sitä silikonia voi laittaa aivoihin jotta ihminen fiksuuntuisi siitä. :D
 
Joidenkin mielestä mitään vaan ei saisi korjata, kaikki pitäisi kestää luonnollisuutta huutaen. Haluaisin nähdä kun tällaiselle ihmiselle kasvaisi 10cm luomi keskelle nenää ja mitä tekisivät jos ilmaiseksi suostuttaisi poistamaan. Ilmeisesti luonnollisuuden nimissä pitäisivät vaikka syylärykelmät naamassansa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin samaa mieltä. Ei jakseta työstää pään ongelmaa vaan mennään sieltä missä aita on matalin. Kamalinta on se että moni mies edelleen pitää luonnollista naista kauniinpana ja haluaa mieluummin koskea luonnolliseen kuin luonnottomaan.

Naiset nauraa jos mies käyttää peruukkia tai tupeeta - puhumattakaan jos miehellä olisi vaikka palli implantit tai vahviketta kyrvässä. Ja samalla itse verhoavat itsensa muoviin ja lisäkeisiin...
Olen kuullut usein tuosta miesten suhtautumisesta mm silikoneihin.
Itse ottaisin silti silikonit, vaikka mieheni tätä vastustaisikin, sillä jos mulla on hyvä olla, niin varmasti on miehellänikin:)
 
iiiiii
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;27281594:
Haluaisitko hieman perustella kantaasi? Ihan mielenkiinnosta. Miten esim. minun tai muiden kaltaisteni tapausten tulisi/olisi tullut toimia tapauksessa, jossa rinnat ovat tuhoutuneet, roikkuvat navan korkeudella ja vaikuttavat merkittävästi itsetuntoon?

Entä millä perusteilla koet pahaksi sen, että ongelma korjaantuu täysin operaation avulla? Keneltä se on pois? Entä mitä mieltä olet kampaajakäynneistä tai vartalon muokkaamisesta esim. kuntosalilla, päteekö logiikkasi myös näihin?

Juuri tämäntyyppisiä kommentteja olen saanut ja yritän ymmärtää tuota logiikkaa.
Miksi ne vie sinulta itsetunnon?

Veikkaan siksi että vertaat itseäsi median antamaan kuvaan siitä miltä pitäisi näyttää. Sitä kautta asiasta tulee sinulle ongelma. Vertailet itseäsi ja sinun pitäisi olla tässä(kin) parempi kuin jonkun muun että kelpaat, ITSELLESI. Miestäsi asia tuskin on haitannut liiemmin. Eikä ketään muuta siellä suihkussa ole kiinnostanut. Ainoastaan sinä olet halunnut kilpailla jonkun kuvan kanssa.

Ongelma korjaantuu operaatiolla. Hetkeksi. Kunnes seuraava kohta repsahtaa ja taas olet masentunut. Ja taas menet operaatioon. Loputon kierre niin kauan kunnes teet jotain päällesi. Silikoonit ei tee mitään oikeasti sinun itsetunnolle. Ne vaan siirtää pahaa oloa eteenpäin. Paikka paikan päälle.
 
"niin"
Mutta se möykky ei kuulu sinuun luonnostaan. Toisin kuin tissit jotka pääsääntöisesti on jokaisella naispuolisella ihmisellä jo syntymästä saakka. Niskamöykkyjä ei kai kellään noin normaalisti???

Menee puurot ja vellit sekaisin nyt sulla.

Joo en ymmärrä että Tiiru otti esiin noin hölmön esimerkin. Eipä tainnut paljoa ajatella sitä kirjoittaessa kun yleensä on kirjoitellut suht järkeviä.
 
Miksi ne vie sinulta itsetunnon?

Veikkaan siksi että vertaat itseäsi median antamaan kuvaan siitä miltä pitäisi näyttää. Sitä kautta asiasta tulee sinulle ongelma. Vertailet itseäsi ja sinun pitäisi olla tässä(kin) parempi kuin jonkun muun että kelpaat, ITSELLESI. Miestäsi asia tuskin on haitannut liiemmin. Eikä ketään muuta siellä suihkussa ole kiinnostanut. Ainoastaan sinä olet halunnut kilpailla jonkun kuvan kanssa.

Ongelma korjaantuu operaatiolla. Hetkeksi. Kunnes seuraava kohta repsahtaa ja taas olet masentunut. Ja taas menet operaatioon. Loputon kierre niin kauan kunnes teet jotain päällesi. Silikoonit ei tee mitään oikeasti sinun itsetunnolle. Ne vaan siirtää pahaa oloa eteenpäin. Paikka paikan päälle.
Vaikuttaa että sulla on ihan omakohtaista kokemusta asiasta.
 

Yhteistyössä