Mitä pahaa minä olen tehnyt :(

  • Viestiketjun aloittaja cc
  • Ensimmäinen viesti
tiimarinvihko harmaana
Siis voi että mä inhoan abortinvastustajajeesustelijoita. Jos lapsi ei selkeästi ole haluttu ja tervetullut, niin minkä ihmeen takia se ois pakko tänne ylikansoitettuun huonostivoivaan yhteiskuntaan saattaa??

Sitten nämä samat jeesustelijat kyllä hyväksyvät sitten tietyillä ehdoilla abortin, jos äiti on raiskattu tai narkomaani, niin abortti on yht'äkkiä täysin hyväksytty. Tekopyhyyttä parhaimmillaan. Se ei ole sen enemmän tai vähemmän murha oli siihen syy mikä tahansa.
 
Jokainen tekee omat päätöksensä ja elää niiden kanssa.Silti uskallan sanoa että en hyväksy aborttia, vaikka itsekin joskus sitä suunnittelin, mutta onneksi järkiinnyin.Jos olisin tuon virheen omassa elämässäni tehnyt, niin olisi ollut raskas taakka kannettavana, kun olisin toiminut elämänarvojeni vastaisesti.
 
Jokainen tekee omat päätöksensä ja elää niiden kanssa.Silti uskallan sanoa että en hyväksy aborttia, vaikka itsekin joskus sitä suunnittelin, mutta onneksi järkiinnyin.Jos olisin tuon virheen omassa elämässäni tehnyt, niin olisi ollut raskas taakka kannettavana, kun olisin toiminut elämänarvojeni vastaisesti.
Abortti on varmasti monelle hyvinkin vaikea päätös ( ja osalle se on helppo päätös ) Siksi enh itse käyttäis sen yhteydessä sanoja "järkiintyminen" ja "virhe".
Voi kun elämä olisi niin helppoa ettei koskaan täytyisi edes miettiä niitä kipeitä päätöksiä.
 
joku vain
Sun kannattaa ap miettiä myös sitä masennustasi, josta kerroit. Masennus on vihoviimeinen tauti tässä maailmassa, ja valitettavasti joudut miettimään päätöstäsi vähän senkin kautta :(
 
mä en pystyisi tehdä aborttia, miettisin kuitenkin sitä lasta joka jäi syntymättä.
Mutta jokainen tekee niinkuin itse tuntee hyväksi, eipä oikein voi toista tuomita kun ei tilannetta tiedä. Mutta kuten joku tuossa edellä jo sanoi niin suomessa on monia pareja jotka ei saa lapsia, joista tulisi loistavia vanhempia. Itse valitsisin adoption mieluummin kuin abortin, ainakin lapsi sais tilaisuuden elämään.
Voimia ap:lle
 
no ihan
varmasti ei ole ollut tuplaehkäisyä, jos mitään !!

ja miksi meet ukon kans sänkyyn jos et voi elää sen kanssa, pillua kuitenki annat auliisti??

aborttia suosittelen tossa tilanteessa, et vaikuta kovin kypsältä ja tapainoiselta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22158566:
Abortti on varmasti monelle hyvinkin vaikea päätös ( ja osalle se on helppo päätös ) Siksi enh itse käyttäis sen yhteydessä sanoja "järkiintyminen" ja "virhe".
Voi kun elämä olisi niin helppoa ettei koskaan täytyisi edes miettiä niitä kipeitä päätöksiä.
Nuo kirjoittamani sanat tarkoittivat omaa elämääni ja sopivat siihen.
 
plm
Miksi vauva ei sopis? onko sulla ennestään lapsia?

minusta on pirun huono tekosyy tehä keskeytys tai ees miettiä sitä vaikka menis välit lapsen isän kans. kanna vastuus, vaikka ehkäsyä olet käyttäny niin tiät kuiten miten lapsi tehään...
Todella idioottimaista kommentointia.
Yksi tapa kantaa vastuuta on teettää abortti tai antaa lapsi pois jos kokee että se on parempi vaihtoehto omaan elämäntilanteeseen, myös lapsen kannalta.
Ehkäisyä on kuitenkin käytetty niin ap vaikuttaa ihan vastuuntuntoiselta.
 
"vieras"
Kyllä Narikka83 heittää erittäin järkeviä kommentteja, noup... Eli kaikkien sellaisten ihmisten pitäis elää selibaatissa, jotka ei halua lasta?

Ap:lle toivotan voimia ja jaksamisia tehdä päätös joka ei ole helppo. Ei varmasti. Joskus aborttikin on vastuunsa kantamista.
 
cc
Täällähän oli todellakin melkein sota syttynyt.
Epäilijöille tiedoksi että todellakin on ollu tuplaehkäisy käytössä, tosin mitenpä minä sen teille todistan ;)

Tällä hetkellä abortti todellakin tuntuu ainoalta vaihtoehdolta, saa nyt sitten nähdä
 
Kulli
No lol.

Tee vaan se abrtti jos siltä tuntuu. Kaikki idiootit tulee vaan tänne pitämään jotain moraalisaarnaa ja tahtovat vaan lytätä sut henkisesti.

Ei varmaan ole oikein (ex)miestäsi kohtaan hankkia taas yksi suu lisää ruokittavaksi, ja miten sinä itse? Oletko hyväpalkkaisessa työssä? Sanoit jo, että sinulla on useampi lapsi? 2-4?
 
Onko sinulla?
eikös sulla ollut papassa jotain häikkää, vahvistuiko se nyt toksi taudiksi?
muutoksia näky paljon joten kohdunpoistostosta keskustelin lääkärin kans, meinas että on hyvä ku on lapsi luku täynnä... esiasteet joo, mutta toiveet sen suhteen ei ole kovin korkealla että pääsis puhtain paperein koska pahalaatusia olivat ne muutokset mitä löyty :/
 

Yhteistyössä