Mitä päälle? (jenkkakahvat ja maha piiloon)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dani

Vieras
Ollaan menossa ystävien kanssa ulos ja haluaisin pukeutua hyvin... Ongelmana on pömppömaha ja jenkkakahvat.
Olen 23-vuotias, 170 cm..painosta ei ole tietoa, mutta ylipainoa on.

Kävisikö legginssit, pitkä paita vai mitä ihmettä laitan? Ehdotuksia otetaan vastaan ja kuva olis kiva :D

Kiitos!!

no itse käytän esim stretch farkut ja sellanen muodikas tunika joka yläosasta tiukka mutta hieman löysä alhaalta,tai sitten farkut ja pitkä toppi jonka päälle lyhyempi paita..legginsiä en suosittele kenellekkä :x

Mikäli tulee selkäläskejä tai rintojen alle makkara, kannattaa paidan (mieluiten siis jo ehdotetun mallisen) päälle (rintojen alle) laittaa leveä vyö. Älyttömän hieno ratkaisu.

Legginsejä en minäkään suosittele etenkään ylipainoiselle!

Alkuperäinen kirjoittaja Rain:
pitkä tunika missä se sauma menee tossa rintojen alla ja siitä levenee just sopivan viistosti niin et jää ylimääräset piiloon! toimi ainaki täällä ;)

Mulla toi vielä entisestään suurentaa vatsaa. Tai ainakin mutu ainakin on semmonen... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
pitkä tunika missä se sauma menee tossa rintojen alla ja siitä levenee just sopivan viistosti niin et jää ylimääräset piiloon! toimi ainaki täällä ;)

Mulla toi vielä entisestään suurentaa vatsaa. Tai ainakin mutu ainakin on semmonen... :ashamed:

Jos yläosa levenee reilusti, saattaa se tosiaankin antaa todellisuutta leveämmän vaikutelman. Tämän vuoksi kannattaa suosia A-linjaa.

Jos jalat ovat nätit, voisi farkkujen tilalle pukea lyhyehkön farkkuhameen MUSTIEN SUKKAHOUSUJEN kanssa. (Ei siis missään nimessä kamelinvärisiä sukkiksia tai valkoisia legginsejä.)

Sama täällä ja jenkkakahvat näkyy. Ei niitä taida saada muulla pois ku laihduttamalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:

Sama täällä ja jenkkakahvat näkyy. Ei niitä taida saada muulla pois ku laihduttamalla :whistle:

Joo, se taitaa olla ainoa keino.

joku vastaavan mallinen:

http://i.ivillage.com/BS/fashion/casual_chic/summer_outfit/BS_BebeTunic0505_366.jpg

eli tunika,joka on yläosasta tiukka, joka levenee rintojen alta, helma tarpeeksi pitkä, pitkät hihat tai väh. t-hiha

Lisäksi kapealinjaiset housut, korolliset kengät ja näyttävät korut eli isot korvikset/kaulakoru/rannekoru

Ihanaa, että täällä saa niin paljon vastauksia! Kiitos!
Oon menossa ylihuomenna shoppailemaan eli ihan uudet vaatteet ajattelin ostaa pitkästä aikaa :) Mistä te löydätte hyviä housuja? Mulla on kapeat reidet ja tosiaan se pömmppis, niin tuntuu että sopivat housut lököttää sit taas pepusta/reisistä..!
Tuota vyötä olen miettinyt..pitääpä kokeilla jossain. Pitäisikö vyön olla leveä? Ja olisiko se mieluummin rintojen alla vai jenkkisten "päällä?"

siis mielestäni ne tunikat vaan tuo esiin ne makkarat..itselläni ainakin. mieskin kysyi että mikä hiton mammapaita sinulla on päällä..ja eikun tunika takasin kaappiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mielestäni ne tunikat vaan tuo esiin ne makkarat..itselläni ainakin. mieskin kysyi että mikä hiton mammapaita sinulla on päällä..ja eikun tunika takasin kaappiin :)

tunikalla ja tunikalla on eroa. Pitää olla sexy eikä mikään teltta!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä