Mitä päälle baariin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Sehän riippuu baarista... Mut mä meinaan laittaa kapeat farkut, korkeet nilkkurit ja sit jonkun pitkähihaisen paidan, sellasen vähän siistimmän. Ja ihan paikalliseen karaokekuppilaan oon menossa. Niin ja ikää on 44v. :)

"tomppeli"
No riippuu vähän kropan mallista. Mä tykkään suorista mustista housuista tai liituraitaisista ja siihen yhdistän jonkun ihonmyötäisen mustan t-paidan jossa jotain koristeellista. Eikä mitään liian avokaulaista tai turhan siveellistä. Ja heitän päälle mustan bleiserin. Ja jahka tästä vähän hoikistun, laitan taas mustan polvipituisen hameen, sekin suoraa mallia. Ja saappaat hameen kanssa, tai ainakin korkkarit, lättänäpohjissa en lähde koskaan juhlimaan. Mä oon vähän tylsä pukeutuja...pitäis keksiä jotain räväkämpää. Mut laita ehdottomasti kuteet jossa tunnet olos mukavaksi!

[QUOTE="tomppeli";22904917]Ja olen samanikäinen kuin sinä. Ja sen bleiserin heitän tuolin selkämykselle heti kohta kun alkaa meno villiintyä, ei tule niin virkanaisvaikutelma![/QUOTE]

Jätä se kotiin ihan suosiolla :)

hihihihihihi
kengät tekee paljon. ehkä eniten. valitse ne eka. korkoa, jos mahdollista!
muuten asu sen mukaa mitä meet tekee sinne :D jos aiot tanssia ni pitkähihasessa voi tulla turhan kuuma.
jos meet pokaa miehiä ni sit jotain sen mukaa... ;)

"noh"
minä meen huomenna, ja ikää 30.
laitan päälle mustan topin, jossa edessä kimaltava perhosen kuva,
farkkuhameen joka just jää vähä polvien yläpuolelle.
sukkahousut ja polveen asti saapikkaat.

Yhteistyössä