Googlailin tuossa äsken, eikä mun mielestä tämä näytä samalta. Hmm. Ehkäpä tää johtuu vaan kuivasta ihosta?Psoriltahan tuo näyttää. Just niin kun mullakin (oli, nyt olen ollut noista vapaa jo toista vuotta).
Ehkä.Googlailin tuossa äsken, eikä mun mielestä tämä näytä samalta. Hmm. Ehkäpä tää johtuu vaan kuivasta ihosta?
Ei tästä kyllä oikein irtoa mitään. Tää on vain yhtä kuivaa läiskää.Jos irrotat siitä läikästä tuota kuivaa karstaa, niin onko sen karstan alla ikään kuin nestettä?
No sitten se on harmitonta, atooppista kai.Ei tästä kyllä oikein irtoa mitään. Tää on vain yhtä kuivaa läiskää.
Googleta se leukoderma niin tiedät. Ei ole haittaa, kosmeettista vain. Mulla oli käsivarsissa ja rinnassa noita talvella ja kesällä otin aurinkoa paljon kun oli omat häät - tuloksena ruman läikikäs iho. Näytin ihan vitiligo-potilaalta. :/Joo totta muuten ainakin se, että ensin punoittavat ja sitten rauhoittuvat. Muuttuvat jossakin vaiheessa vaaleiksi ja lopulta häviävät kokonaan.
Mut onko näistä jotakin haittaa? Ei kai. Kosmeettista vain?
Tai savipuoli-ihottuma?Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25105654:Voi olla myös sieni-ihottuma, punajäkälä. Suun kautta otettava lääke tepsii, jos on sitä. Tulee yleensä selkään ja rintakehään.
Siis jäin äsken miettimään, että taisin muistaa nimen väärin ja yritin etsiä, mut sä löysit. Just tota tarkotin. Miehellä on välillä.Tai savipuoli-ihottuma?
Savipuoli - Ihotautilääkäri - Tohtori.fi