mitä ostit/ostat 3+1 päiviltä ?

  • Viestiketjun aloittaja rapu
  • Ensimmäinen viesti
rapu
Kävin eilen ja ostin pojalle merirosvolaivan; laitetaan joko synttäripakettiin tai joululahjaksi
sekä sit ostin muumimammamukin, muovisen
ja Kalevin suklaata muutaman, 1e levy maksoi
 
en mitään
enpä juuri mitään. Harvoin tuolta yleensäkään mitään löytöjä teen, nyt ostin meikinpoistoainetta ja niitä ihania Kalevin suklaalevyjä! Aivan sikahyviä olikin, aivan uusi tuttavuus mulle. Ostin valkosuklaa-mustikkaa ja tiramisua. Saako noita suklaita muuten muulloinkin? mikähän on normaalihinta?
 
Villahaalarin ja vk-haalarin likalle ja koko perheelle seuraavan puolen vuoden kempparituotteet. Mä ostan aina kaikki shampoot ym. noilta päiviltä kun ovat niin halvalla. Sit taas kaapin täyttö seuraavilla päivillä. =)
 
vieras
En oo käynyt kun ei oo sokosta täs lähellä. Jos menisin niin ostaisin tutan bodeja pari mut muuten ei pistäny silmään mitään erikoista. Odottelen innoissani hulluja päiviä kun sielt oon yleensä löytäny jotain joulupaketteihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En oo käynyt kun ei oo sokosta täs lähellä. Jos menisin niin ostaisin tutan bodeja pari mut muuten ei pistäny silmään mitään erikoista. Odottelen innoissani hulluja päiviä kun sielt oon yleensä löytäny jotain joulupaketteihin.
Mee too. Hulluilla päivillä on vissiin enemmän kamaa kuin 3+1-päivillä, joten niitö "löytöjä" on enemmän. Mutta eihän nekään myy kamaa oikeasti törkyhalvalla. Mutta jos muutenkin ostaisi saman tuotteen, niin alennus on aina alennus.
 
rapu
Alkuperäinen kirjoittaja en mitään:
niitä ihania Kalevin suklaalevyjä! Aivan sikahyviä olikin, aivan uusi tuttavuus mulle. Ostin valkosuklaa-mustikkaa ja tiramisua. Saako noita suklaita muuten muulloinkin? mikähän on normaalihinta?
Ainakin täällä (Lahti) on noita suklaita aina myynnissä Sokkarissa, maksaa 1,20e normaalisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Onkohan tuolla kampaamotuotteita alessa? =)

Tarttis ei-lätsäyttävää muotovaahtoa, siis vähä-tukevaa, mikä se sana nyt on... :ashamed: :snotty: :LOL: :headwall:
Tuuheuttava?
Ei kun ei-voimakas pitoinen :D

Siis mitä voimakkaampi pito, sitä lätistävämpi. :D

:xmas:

Tai joo jos olis tuuheuttavaa, niin sehän passais kanssa, ja mä en heti ees tajunnu :LOL: :ashamed:
 
määä
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Alkuperäinen kirjoittaja en mitään:
niitä ihania Kalevin suklaalevyjä! Aivan sikahyviä olikin, aivan uusi tuttavuus mulle. Ostin valkosuklaa-mustikkaa ja tiramisua. Saako noita suklaita muuten muulloinkin? mikähän on normaalihinta?
Ainakin täällä (Lahti) on noita suklaita aina myynnissä Sokkarissa, maksaa 1,20e normaalisti
Okei, kiitti! Eipä siinä siis mikään hurjan suuri alennus ollutkaan, nyt tosiaan saa eurolla. Mutta hyvä niin, täytyy enskerrallakin hamstrata noita suklaalevyjä kun meen Sokokselle
 

Yhteistyössä