äiti
mä ostan jotkut pikkukukat.. tosi haikee vaa jättää nykyinen hoitopaikka. en haluis ja tulee kyl olee vaikee viimeinen pvä sielt lähtee.:/
Meillä on aina ollut tapana, silloin jo kun minä olin lapsi. Musta on kiva muistaa oman lapsen hoitajia ja pojasta myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon ihan pihalla näistä kun annetaan koulun opettajalle, eskarin opelle tai päiväkodin opelle jotain. Ei meillä annettu koskaan mitään. Eikä kukaan muukaan antanut. Onkos tää joku uus trendi vai koitetaanko jotenkin "promota" omaa lasta vai tunnetteko te ne ihmiset niin hyvin ja tulee ikävä vai mikä on?
Siis en tarkoita mitenkään ilkeesti mutta MIKSI ihmeessä?
Aijaa ok. Meillä ei koskaan ollut tollasta. No mutta en kyllä erityisemmin pitänyt opettajistani muutenkaan. Mites, onko tää sitten kuinka yleistä tuolla oikeessa maailmassa? (kun palstalaiset ainakin tuntuvat kaikki ostavan jotain). Ostaako kaikki jotain? Tai väheksytäänkö jotenkin jos ei osta?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Meillä on aina ollut tapana, silloin jo kun minä olin lapsi. Musta on kiva muistaa oman lapsen hoitajia ja pojasta myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon ihan pihalla näistä kun annetaan koulun opettajalle, eskarin opelle tai päiväkodin opelle jotain. Ei meillä annettu koskaan mitään. Eikä kukaan muukaan antanut. Onkos tää joku uus trendi vai koitetaanko jotenkin "promota" omaa lasta vai tunnetteko te ne ihmiset niin hyvin ja tulee ikävä vai mikä on?
Siis en tarkoita mitenkään ilkeesti mutta MIKSI ihmeessä?