Mitä ostat LIDLISTÄ? Onko esim. pyykinpesuaineet millaisia?

  • Viestiketjun aloittaja halpa
  • Ensimmäinen viesti
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
vieläkö löytyisi vinkkejä! entä mitkä tuotteet kannattais kiertää kaukaa?
Semmonen oranssihtava iso pyykinpesujauhepaketti on yksi kaukaa kierrettäviä. Lootassa on siis jauhetta monta kiloa, ja kerran erehdyin semmoisen ostamaan. Kun pakkaus läheni loppuaan, aloin ihmettelemään koneen tunkkaista hajua. Koneesta löytyikin perkeleelliset määrät zeoliittijäämiä, ja jouduin tekemään tosissani töitä että sain koneesta taas puhtaan ja raikkaan. Eikä saostumia enää tullut, kun vaihdoin takaisin nestemäiseen pesuaineeseen.
Joo, tätä en suosittele minäkään. joskus sitä käytin, mutta nyt on melkein täysi paketti odottamassa milloin sen muistan roskiiin kiikuttaa. Itse aloin ihmettelemään miksi pyykkipulveri ei liukene pesun aikana veteen vaan sitä löytyi aina vaatteista pesun jlk. Etenkin tummissa vaatteissa pesujauhevanat näkyi todella hyvin. Nyt käytämme Lidlen nestemäistä pyykinpesuainetta, se on ihan jees, vaikka tuoksu se ei"miltään".
 
Uusioäiti
* wc-paperia - punainen paketti
* perunamuussi jauhe
* vehnäjauho
* sämpyläjauho
*vihannekset
*hedelmät
*vanish tahranpoistoaine
*pizzoja
*pähkinöitä
Kun oli vaippa ikäisiä vaipat - parhaita meidän käytössä mitä suomesta sai
 
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Metwurstipizzaa en suosittele kellekään. Oli voittanu jonkun saksalaisen kuluttajatestin ja sitten vesi kielellä sellaisen ostin. Aivan syömäkelvotonta.
Minä ostin 3packin metwurstipizzaa ja panin merkille, että se oli ihan saman näköistä kuin Dr Oetkerin Salame. Miehen mielestä maistuikin samalta (minä en metwurstipizzaa syö, joten en osaa arvioida). En tiedä oliko juuri sitä pizzaa, mitä tarkoitat, mutta minä luulen että on ihan sama tuote kuin Dr Oetker.

Minä ostaisin jäätelöä ja pakastepizzoja, mutta lähin Lidl on yli 20 km päässä, joten kesällä niiden tuominen kotiin on aika hankalaa. Kivennäisvettä ostan ison satsin kun satun Lidlin lähelle, tosin ärsyttää kun niitä pulloja ei voi palauttaa muualle ja niitä pitää säilyttää odottamassa seuraavaa Lidlin käyntiä. Tumma suklaa on myös tosi hyvää, on iso valikoima.

Mitään kelvollista leipää en ole Lidlistä löytänyt, se on iso miinus.
 
vieras
Meilläpäin ei huvita Lidlissä käydä tuon naapurimaan asiakkaiden takia... Yksi parkkeeraa ostoskärrit kassalle ja viisi muuta juoksee ympäri kauppaa hakemassa tavaroita. Välillä on ostoskärrit yksinään kassalla ja jos yrität mennä niiden ohi niin jo juoksee joku naapuri paikalle helvetillisen pospotuksen säestämänä. Pakko sanoa mutta melkein rasistiksi olen muuttunut, ihan heidän törkeän huonon käytöksen takia!
 

Yhteistyössä