Mitä ostaisin häälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja pää täynnä tyhjää
  • Ensimmäinen viesti
pää täynnä tyhjää
pariskunnalle jotka ovat olleet yhdessä jo vuosia ja kaikkea tarpeellista kotoa jo varmasti löytyy. Mitään apuja ei hääpari suostu antamaan vaan lahjan ostaminen on jätetty oman harkinnan varaan....siis apua ja vinkkejä kaivataa ja kovasti!

Mä tein lahjalistan lahjan lisäksi eräälle hääparille tylsästi tyynyliinat. Piirsin kangasliiduilla toiseen tyynyliinaan pöllön (toinen puoli ariskunnasta ihastui poikani paitaan missä moinen pöllö oli ja vinkui samanmoista paitaa itselleenkin) ja toiseen piirsin kissan. Kumpikin vihreän sävyisiä (pariskunta, varsinkin toinen pitää vihreästä väristä mielettömän paljon).

Tykkäsivät, tai niin ainakin väitivät. Minusta oli kiva tehdä jotain itse annettavaksi.

Aikovatko häämatkalle?

Veljeni aikoinaan sai kummeiltaan mahtavan lahjan:
Oli sellainen pajukori tms, missä oli paljon kuivia koivuntuohia, sellaisia käppyräisiä siis.
Sinne sisään oli osaan laitettu kreikan valuuttaa (seteleitä ) ja osaan 5?, 10? ja 20? seteleitä.
Eli rahasumma ei periaatteessa kovin suuri ollut, niitä kreikan seteleitä oli melko paljon kyllä.

Lisäksi oli jotain muuta suomen kesään ja koivuun liittyvää, oli kieloja ym kaunista ja isolla rusetilla kaikki tämä vuorattu sellofaanin kanssa.
Juhlan aikan yleisön edessä lahjaa aukoivat ja tykkäsivät tosi paljon!

Minusta idea oli aivan mahtava! =)

ansku
Osta nimikyltti oveen. Sellanen missä lukee kauniisti kaiverrettuna MIRJA "sydän" MATTI. Meillä on sellanen, ostin miehelle synttärilahjaks silloin, kun oli just muuttanut mun luokse.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Aikovatko häämatkalle?

Veljeni aikoinaan sai kummeiltaan mahtavan lahjan:
Oli sellainen pajukori tms, missä oli paljon kuivia koivuntuohia, sellaisia käppyräisiä siis.
Sinne sisään oli osaan laitettu kreikan valuuttaa (seteleitä ) ja osaan 5?, 10? ja 20? seteleitä.
Eli rahasumma ei periaatteessa kovin suuri ollut, niitä kreikan seteleitä oli melko paljon kyllä.

Lisäksi oli jotain muuta suomen kesään ja koivuun liittyvää, oli kieloja ym kaunista ja isolla rusetilla kaikki tämä vuorattu sellofaanin kanssa.
Juhlan aikan yleisön edessä lahjaa aukoivat ja tykkäsivät tosi paljon!

Minusta idea oli aivan mahtava! =)

Hitsi, että hieno idea!Ihanaa, kerrankin saan täältä jonkin vastauksen johonkin, jihaa!

Yhteistyössä