Mitä ostaa perhepäivähoitajalle?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lapsi on ollut vajaan vuoden hoidossa ihanalla tädillä ja nyt joutuu valitettavasti vaihtamaan hoitopaikkaa :( Eli antakaa jotain vinkkiä. Ok-talossa asuvat mutta kukkia heillä näyttäisi ainakin olevan aika paljon, ja leikkokukkia en välttämättä haluaisi viedä kun haluaisin lahjan olevan jotakin pysyvämpää.

varmaan vaikea...tiedätkö mistä perhepäivähoitaja tykkää? Sisustukseen? Tai joku mukava työpaita jos on sen typpinen että haluaa vähän rennompaa paitaa vaikka pitää päivisin päällä...? Tai sit joku varmavalinta niinkun aalto kynttilänjalka tai iittalan kivituikku? :wave:

vieras
Mä en oikein tiedä mistä hoitaja tykkää, en ole käynyt heillä oikein sisällä muuta kuin tutustuessa, siis olohuoneessa asti, ja en muista yhtään minkälainen sisustus oli. On tää kyllä vaikeeta..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Tyynyliina, kangaskassi tai t-paita jossa lapsen käden/jalanjäljet ja vaikka teksti ihana hoitotäti tai tyynyliinassa kauniita unia. :)
Tää oiskin kiva kyllä, mä olen vaan niin onneton askartelija vaikkei tuo nyt kovin vaikeeta voi ees olla..

vieras
Tyynyliina, kangaskassi tai t-paita jossa lapsen käden/jalanjäljet ja vaikka teksti ihana hoitotäti tai tyynyliinassa kauniita unia. :)
Tää oiskin kiva kyllä, mä olen vaan niin onneton askartelija vaikkei tuo nyt kovin vaikeeta voi ees olla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nuo on simmosia lahjoja joita ainakin itse arvostan, tai lapsen itse tekemä kortti. Toki jokuukin lahja on kiva, mutta ei mitenkään välttämätön. Aito kiitos on se jota eniten arvostaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Joku pieni patsas pihalle? Esim tonttu?

Jotain sopivasti henkiköhtaistahan sen olisi kiva olla, ja kestävää.

Aika vaikea kyllä, ittekin todella huono ettimään lahjoja muille kuin itselle :D
Mä ottaisin varmaan tuon tontun rangaistuksena :/ Eikä kestäisikään mulla välttämättä kovin kauaa :LOL: Hih, makunsa kullakin :D

onnenonkija
sellainen paita jossa lukis jotain kivaa: superihana, kiltti täti, ihana tms. Se olis hauska sekä antaa että pitää jatkossa. Se kertoisi että piditte hoidosta/hoitajasta ja olis hauska kun jatkossakin lapset kyselis mitä siinä lukee. Olis myös turvallista uuden lapsen tulla kun tädin paidassa lukis: kiltti ja ihana.

g
Alkuperäinen kirjoittaja onnenonkija:
sellainen paita jossa lukis jotain kivaa: superihana, kiltti täti, ihana tms. Se olis hauska sekä antaa että pitää jatkossa. Se kertoisi että piditte hoidosta/hoitajasta ja olis hauska kun jatkossakin lapset kyselis mitä siinä lukee. Olis myös turvallista uuden lapsen tulla kun tädin paidassa lukis: kiltti ja ihana.
ei tarvi itse tehdä

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja onnenonkija:
Riippuu tietysti ihmisestä, mutta musta olis järkyttävää saada joku tekstillinen teeppari.

Kannatan tuota saunahunajaa ja vaikkapa vihta siihen kaveriksi :)

Yhteistyössä