Mitä opit possunuha-hysteriasta?

• Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
oooo
Sen olen oppinut että pahinta on sen iskun (tässä tapauksessa sikainfluenssa) odottaminen. Ja kun siihen ei voi kuitenkaan itse vaikuttaa, on ihan turhaa elää jatkuvassa pelossa. Parasta on nauttia elämästä ja elää hyvin päivä kerrallaan .

jeejeejee
että influenssa voi olla ikävä sairaus ja että käsiä kuuluu pestä ja ei saa tunkea sormia toisen nenään ja omaan suuhun koko ajan että en vie nico-petteriä ja aada-emiliaa enää kipeinä hoitoon enkä kylään tartuttamaan muita. ja jään itsekin kotiin, jos olen kuumeessa tai oksentanut "vain eilen" tai pussaile muiden vauvoja kun silmät rähmivät.

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
moni saa elàmàànsà sisàltòà aiheesta, sen opin
Toi on totta kanssa. Jotenkin surullista että ihmiset tuntee elävänsä silloin kun saavat jonkun kriisin, millä mässäillä :/
muutenkin tààllà on aina niità linkittàjià uutisiin "vauva surmattiin" yms.
haluataan todellakin màssàillà, oikeassa olet

vieras
Sen että on olemassa valtava määrä ihmisiä sivistysvaltiossa, jotka eivät ymmärrä lähdekritiikkiä. Luottavat huhupuheisiin, epäasiallisiin nettisivuihin, seiskan ja iltapäivälehden kaltaisiin hätiköityihin lööppeihin ja perustavat tulevaisuutensa päätökset sille. On paljon ihmisiä, jotka eivät omaa suhteellisuudentajua.

ap
vastaan vielä itse... no ainakin sen, että voit menettää kenet vaan läheisesi ihan milloin vaan (enkä tarkoita pelkästään possunuhaan), että ihmiset pelkäävät kuolemaa kauheesti ja ehkä se on saanut miettimään juuri sitä et miksi ihmiset pelkää sitä niin paljon... tietenkään en toivo kuolemaa enkä ota sitä kevyesti mutta pakko on ollut kasvattaa käsityksiäni henkisyydestä,

ja rauhoittuminen sisäisesti, meditointi auttaa rauhoittumaan ja netti kii heti kun alkaa ahistaa, hetkessä eläminen... yrittää olla kivempi muille

Sen, että ihmiset, joilla ei ole mitään pohjaa ymmärtää jotain asiaa, uskovat ennemmin mutua, kuin asiantuntijoita. Sen, että ihmiset eivät peloissaan tee rationaalisia ratkaisuja, vaan antavat pelon ohjata itseään. Sen, että joillekin tällainen on tilaisuus saada jännitystä elämään ja myös tilaisuus saada tuntemaan itsensä joksikin eturintaman taistelijoiksi...

"Autuaita ovat puupäät, sillä he kelluvat pinnalla."

Tuo jo aiemmin todettu viisaus vahvistui entisestäänkin. Luotettavat tiedot eivät hetkauta foliohattumiehiä, vaan he löytävät niistäkin jotain epäilyttävää.

Yhteistyössä