Sä vissiin et ole saanut omalla työpaikalla mitään lahjaa ja sen takia olet v...mainen...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:EI MITÄÄN! Miksi nuolette open persettä lahjomalla?
Alkuperäinen kirjoittaja opettaja:Hermoloma tai lobotomia tai purkillinen rauhoittavia. Siinä vastaus.
Mä askartelin viime vuonna konvehtikaktuksia - tosi sopiva lahja opelleAlkuperäinen kirjoittaja Vaapukka:Siis en tiedä mistä saa
syötäviä joulukukkia
Niin !! Ja varsinki omistavat ulkomailla ainakin miljoona paikkaa jossa lukee "open" !! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ei opettajat tarvi mitään enää :/ .. Kun tuolla menee pitkin katuja niin kauheen monessa paikassa lukee "Open". Niillä tuntuu olevan vähän kaikkea jo. :/ Kukkakaupankin ovessa luki "open".
Hitsi, mä en oo tajunnutkaan tota! Meil on kaikkeeAlkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:Niin !! Ja varsinki omistavat ulkomailla ainakin miljoona paikkaa jossa lukee "open" !! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Ei opettajat tarvi mitään enää :/ .. Kun tuolla menee pitkin katuja niin kauheen monessa paikassa lukee "Open". Niillä tuntuu olevan vähän kaikkea jo. :/ Kukkakaupankin ovessa luki "open".
Ihana idea, kiitos!!! Päästit minut pähkäilystä, tuollaiset me teemme =)Alkuperäinen kirjoittaja Mä:konvehtikuusi.
Tee kartongista pieni karto ja teippaa pitävällä teipillä paperipäällisiä konvehteja kierros kierrokselta alhaalta ylöspäin. lopuksi laita kuusi sellofaaniin. todella kaunis ja jouluinen.
Ajattelin tehdä styroksikartiosta tuollaisen kuusen, mutta mahtaako teippi pysyä tuossa styroksissa?Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:Ihana idea, kiitos!!! Päästit minut pähkäilystä, tuollaiset me teemme =)Alkuperäinen kirjoittaja Mä:konvehtikuusi.
Tee kartongista pieni karto ja teippaa pitävällä teipillä paperipäällisiä konvehteja kierros kierrokselta alhaalta ylöspäin. lopuksi laita kuusi sellofaaniin. todella kaunis ja jouluinen.