Mitä ootte mieltä exä, seksi ja lapsi?

Heips?

Galluppia kyselisin, kuinka suhtautuisitte, jos saisitte tietää exän harrastaneen seksiä nyxänsä kanssa niin, että yhteinen lapsenne olisi nukkunut samassa sängyssä, herännyt touhuun ja nähnyt toimituksen?

Itseäni oksetti kuullessani sen tasoisesti, että päätin stopata lapsen ja exän tapaamiset vähäksi aikaa!
 
Ani
Seksin harrastaminen nyt on normaalia, mutta silloin kun lapsi nukkuu samassa sängyssä?! Itse kannan lapsen omaan sänkyynsä. Mutta mikä sun kysymyksen pointti on? Se, että lapsi heräsi rakasteluun vai se että exälläsi on sexielämä?? :eek:
 
Hohhoijaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 22:38 Äityli kirjoitti:
Heips?

Galluppia kyselisin, kuinka suhtautuisitte, jos saisitte tietää exän harrastaneen seksiä nyxänsä kanssa niin, että yhteinen lapsenne olisi nukkunut samassa sängyssä, herännyt touhuun ja nähnyt toimituksen?

Itseäni oksetti kuullessani sen tasoisesti, että päätin stopata lapsen ja exän tapaamiset vähäksi aikaa!
NOSTAISIN KUNNON ÄLÄKÄN!! KIELLETTY ALLE 18 VEE!! \|O
 
juups
Taitaa vaan närästää et ex:llä on seksielämää. Samallalailla voi myös käydä,et lapsi yllättää "oikean isin ja äidin" (ehkä tieten lapsen oisi voinut siirtää pois sängystä siksi aikaa.)
 
Kissamummo
..kyl pistäsin totaalisen stopin tapaamisille ja ainakin ihan varmaan kertosin lastenvalvojallekkin tapahtuneesta..siis sille jolle voi purnata jos tapaamiset takkuaa...
Mulla nimittäin kokemus siitä ko oikee isi ja äiti harrasti seksii ja piti mut hereillä alusta loppuun ja ymmärsinkö poistua ite kuvioista..en ..mihis sitä ko pitivät sängyssä..no..oon kyl terapian kans päässy yli..isä jo kuollu ja aina kiistänyt asian ja vaikka äiti on elossa niin yhä väittää että puhun läpiä päähäni...
no meillä on sellaine terve perhe nyt että aina ollaan varauduttu yllätyksiin..lapsia on jo 4 ja viides tulossa..seksielämä on kivaa ja aktiivista ja niin pois päin..

tuskinpa tätä äitiä exän seksi elämä rassaa..huoestu vaan lapsestaan..ihan terve reaktio!!!!!!!!!!
 
hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 23:40 Hohhoijaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 22:38 Äityli kirjoitti:
Heips?

Galluppia kyselisin, kuinka suhtautuisitte, jos saisitte tietää exän harrastaneen seksiä nyxänsä kanssa niin, että yhteinen lapsenne olisi nukkunut samassa sängyssä, herännyt touhuun ja nähnyt toimituksen?

Itseäni oksetti kuullessani sen tasoisesti, että päätin stopata lapsen ja exän tapaamiset vähäksi aikaa!
NOSTAISIN KUNNON ÄLÄKÄN!! KIELLETTY ALLE 18 VEE!! \|O

Koskas harrastit eka kerran seksiä?
 
Nämä exä jutut on mulla aina pienellä varauksella..
Jos samassa sängyssä nukkuja oli esim alle 5v ei tainnu edes tajuta unisena mitä peitonalla puuhattiin. Jos isompi , niin iskälle pientä harkintaa seuraavan kerran.
Täysin ylireagoitua kieltää lapsen tapaamiset.Miten selität lapsellesi syyn miksi ei saa tavata isäänsä?
No kun isäs harrasti seksiä uuden vaimonsa/avovaimonsa kanssa.Lapsen käsitys siitä miksi rakastelu on niin rumaa ja pahaa ettei hän voi olla isän kanssa on todella traumatisoivaa.
Tämänhän sinä teet ainoastaan lapsen etua ajatellen.Et missään tapauksessa siksi ,että entisellä miehelläsi on lämmin rakkaussuhde meneillään?
 
Alkuperäinen
Kiitos mielipiteistänne! Juu, asioista voi olla montaa mieltä, mutta omasta mielestän seksin harrastaminen lapsen kanssa samassa sängyssä on iljettävää senkin takia, että tunnen exäni ja hän yritti aikoinaan myös minun kanssani samaa. Lapset saattoivat yllättää meidät kesken puuhien, niin että näkivät tasan kaiken mitä tapahtui ja mies ei edes yrittänyt peitellä mitään, tuntui kun hän olisi nauttinut siitä että sai lapset yleisöksi.
Ja nyt tekee tätä samaa nykyisensä kanssa.

Lisäksi lapsi on jo pidempään sanonut jokaisella kerralla kun isänsä luo on ollut lähtö tiedossa, ettei halua mennä ja on itkenyt lähtiessään vuolaasti.

Että mielestäni ei ollenkaan kohtuutonta rajoittaa tapaamisia.
 
haleja
minkäikäinen lapsi kyseessä?nukkuuko aina samassa vuoteessa?

millaisia tapauksia teillä oli, kun lapset pääsivät yllättämään? voiko verrata raiskaukseen, jos kerran miehesi ei yrittänytkään peitellä, eikä päästänyt sinua tilanteesta pois? huolestuttavaa :/ monestikko lapsenne joutuivat tulemaan yleisöksi? ja mieskö vaan yltyi, kun lapset saapuivat paikalle? :eek:
 
Jos olet miehesi kanssa harrastanut yhdessäolon aikana seksiä lasten nähden, miksi et itse lopettanut aktia.
Vai pitikö hän sinua väkisin paikallaan? Hyvällä syyllä olisit kieltäytynyt seksistä kunnes lapset varmasti nukkuvat.Puhutellut senjälkeen miehesi kunnolla jos asia sinua noin häiritsi.
Kerroitko asiasta sosiaalitoimessa kun tapaamisista on sovittu?
Minua ihmetyttää aina nämä jälkikäteen tarinat.
Jos suora syy epäillä jotakin lapseen liittyvää seksuaalista toimintaa, puutu siihen ydin asiaan. Jos epäilet miehesi koskevan lapseenne seksin merkeissä tee asiasta ilmoitus.
Jossittelut ja täälä palstalla turisemiset eivät silloin auta.Toimi jos lapsen hyväksikäyttöä epäilet, onko näyttöä jo yhteisen liittonne ajoilta?
 

Yhteistyössä