J
Järkyttynyt
Vieras
Apua! Mä olen ollut siinä uskossa ettei Suomessa ole isoja hämähäkkejä!! Mutta nyt googlettelin jostain hiton huonehämähäkistä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25630427:Meillä on! Se ilmaantuu välillä takan kylkeen. Nirhaisin jos ehtisin!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;25630427:Meillä on! Se ilmaantuu välillä takan kylkeen. Nirhaisin jos ehtisin!
Alkuperäinen kirjoittaja Näinon;25630505:Älä nirhaa! Se syö kaikki muut ällöt pikkuelukat ja on ihan harmiton. Siitä on hyötyä.
(Joo, en kyllä itekään tykkää hämähäkeistä. Että veisin varmaan ulos jo moisen löytäisin, joka on etenkin näillä keleillä sama kun tappaisin. Tekopyhää, tiedän.)
Lukki ei ole hämähäkki, tonokit.
Alkuperäinen kirjoittaja tääh;25630840:hä, mikäs se sit o? muurahainen puujaloilla?
Apua!!!!! Siis minkäkokoinen tämä SISÄLLÄ asuva hämähäkki on? Missä päin asutte, siis jossain rannikolla tms?
Miten voi olla että mä olen elänyt 33 vuotta ja ollut onnellisen tietämätön siitä että Suomessa elää ISOJA hämähäkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25631914:täst huone hämppiksest oli jossain lehes juttuukin,oisko ollu länskäris.kullemma jos epäilee yöllisiä puremia ni kandee siirtää sänkyä ja kattella onko pimeimmässä nurkassa pesä hämppiksineen.ne liikkuu vaan pimeeseen aikaan ja päivällä ne on jossain pimees nurkas.yleensä pimeimmäs sängyn alla olevas nurkas.sillon ku kuulin täst ni oli muuten tiukkaa nukkuu....