Hui hitsi kun säikähdin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuaah

Vieras
Olen pimeässä huoneessa ja äsken yhtäkkiä näin mustan vilahduksen kädelläni. Se oli semmoinen pieni hämähäkki. Menin ihan paniikkiin ja nyt olen näkevinäni niitä kaikkialla ja jopa tunnen kun sellaisia kävelisi ihollani. En edes normaalisti pelkää hämähäkkejä, mutta noista pienistä en ole koskaan tykännyt. Apua, miten pääsen tästä paniikista ja ahdistuksesta? :'(

[QUOTE="janina";27297342]Kakkonen voi mennä itseensä. Ap ymmärrän tunteesi. :hug:[/QUOTE]

Akka alkaa pelkää hämiksiä kun yks semmonen kipittää kädellä, hoitoa tommonen vaatis. Kohta alkaa pelkäämään lumihiutaleitakin kun talvi tulee

äläpä! Kerran säihkähdin ihan sikana ja meinasin alkaa kirkumaan ihan täysiä ku olin ihan unessa ja sitten tunsin jonkun kipittävän päälläni, kohti kaulaa ja kasvoja. Se oli iso hämähäkki, tosi ällö mutta onneksi niin vaaraton. Nousin salamana ylös kun en halunnut että se kiipeilee mun suuhuni. Hämis tippu lattialle ja luikki karkuun.

Mee suihkuun niin saat muuta ajateltavaa:)
Eikä niitä hämyjä enempää ole, se oli ainut:D

Akka alkaa pelkää hämiksiä kun yks semmonen kipittää kädellä, hoitoa tommonen vaatis. Kohta alkaa pelkäämään lumihiutaleitakin kun talvi tulee

Voi hitto sun pitäs nähä ja kuulla mun ukkoa kun se näkee hämppiksen 80kg heilahtaa ei niin vienosti karjuen karkuun:D

Yhteistyössä