Mitä oltava pitsassa? Mitä ei saa olla?

  • Viestiketjun aloittaja @
  • Ensimmäinen viesti
sh-äiti
No ei ainkaan aurajuustoa:( Silloin jää syömättä. Ja vasta "mokasin" töissä kun menin keittiöön ja kysyin "yök, kuka täällä on yrjönnyt", ja sitten joku sanoo että ei vramaan kukaan kun minulla on homejuustoa pitsassa.
Eikä mitään niljakkeita, katkarapuja, herkkusieniä:( Mutta saa olla kinkkua, metukkasuikaleita, ananasta, kebabia, jauhelihaa, juustoraastetta. Ei kaikkea kerralla, mutta näistä kokoan aina pitsani.
 
täytyy olla kastiketta ja juustoa
saa olla jauheliha, tonnikala, salami, kinkku, ananas, persikka, sipuli, katkarapu, aurajuusto, tomaatti, herkkusieni ainakin

ei kana, feta (lämpimänä ei kiitos), simpukoita ym., lihaa ja mereneläviä yhdessä (missään muutenkaan), oliiveja (en siedä muutenkaan)
 
Elli Karamelli
Mulla pitää olla jauheliha, kunnolla juustoa, reilusti ananasta, salamia ja toisinaan punasipulia. Ehdoton ei mereneläville.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lemppareita kinkku, salami, kebab, katkarapu, tonnikala, jauheliha ja tomaatti.

Missään nimessä ei saa olla oliiveja, banaania, kananmunaa, simpukoita tai fetaa. Mielellään ei myöskään persikoita, ananasta tai jalopenoja.
 
Tomaattikastiketta, juustoa ja jotain lihaa pitää olla, mielellään ananasta, sipulia, tomaattia, jalopenoa
paprikaa, auraa, jauhelihaa ja kinkkua, broileria tai kebabbia.
Mustekalaa tai simpukoita ei saa olla missään nimessä.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ei saa olla jauhelihaa, kebabia, pekonia tai kanaa.

Pitää olla herkkusieniä, valkosipulia, ananasta, aurajuustoa.

Saa mielellään olla hyvälaatuista kinkkua, parmankinkkua, katkarapuja, aurinkokuivattua tomaattia, paprikaa, kapriksia, parsaa, pepperonia/jalapenoja.
 
La Paset
Ihan pakko olla tomaattia, herkkusieniä, mustia oliiveita, punasipulia ja juustoa. Sitten jauhelihaa tai kalaa ja katkarapuja tai kinkkusuikaleita. Valmiin pitsan päälle oliiviöljyssä uinutta valkosipulimurskaa.
 
Ei saa olla katkarapuja, simpukoita, kanaa, hedelmiä ( paitsi ananas menee ) eikä kanamunaa.
Sinänsä hassua,
että noi kelpaa mulle kyllä hyvin muuten muttei pizzassa.
Niin ja ei mitään lihaa + tonnikalaa samassa pizzassa.

Niin ja juustoa pitää olla paljon. Mielellään myös sinihomejuustoa.
Sekä valkosipulia.
 
Viimeksi muokattu:
"Maru"
Olen kaikkiruokainen pitsan suhteen, mutta kerran olen maistanut erikoisen, ei niin hyvän, makuista pitsaa. Eräs saksalainen teki pitsaa itselleen kun menin sinne kylään. Pitsassa oli vain tomaattikastike, banaania ja parsakaalia. En meinannut saada pitsaa millään alas. Kohteliaisuudesta söin palaseni loppuun. :D
 
"vieras"
Pitserian pitsassa EI jauhelihaa eikä kebabia eikä tonnikalaa eikä kanaa. Nämä huonon laadun takia ja kebab kebabina.

Itsetehdyssä EI kanaa eikä kebabia eikä ketsuppia. Ei sovi.

Kaikkea muuta saa olla järkevinä yhdistelminä.
 
Ei saa olla herkkusieniä, homejuustoa, katkarapuja, ananasta, simpukoita, fetajuustoa, tonnikalaa, oliiveja. Ainakin nuo tuli nyt mieleen siitä mitä ei saisi olla.

Sitten mitä pitää olla niin oregano, valkosipuli, sipuli, joku lihajuttu, paprika, tomaatti, tavallinen juusto, tomaattikastike, tomaatti, jalapeno.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
[QUOTE="vieras";26044448]Chilikastike ja aura juusto on aika ehdottomia, merenelävistä enkä tölkki ananaksesta tykkää, eikä täällä ainakaan pitseriat käytä tuoretta ananasta.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
Muita "pakollisia" ei ole kuin juusto, mutta yleensä minun pitsoissa on ainakin joko kinkkua tai sinihomejuustoa, usein molempia.

Pitsassa ei saa olla tuoretta tomaattia eikä jauhelihaa. Kanakaan ei kovin hyvin sovi pitsaan. Kammotuspitsa on kyllä semmoinen kotona tehty, missä on paksu "pullapohja", ja täytteenä jauhelihaa, sipulia ja siivutettua tomaattia! En vaan saa sitä alas, varmaan siihen liittyy joku lapsuuden trauma! :|
 

Yhteistyössä