mitä olette mieltä nimestä Aada aino olivia

  • Viestiketjun aloittaja "kysyn"
  • Ensimmäinen viesti
"kysyn"
nimet on muodissa tiedetään =)

kaikista muista olenkin valmis luopumaan mutta aada pysyy koska meidän muillakin lapsilla on d etunimessään.

eka mietin myös aada tinka emiliaa tai aada marie..

mut juuh on tässä vielä aikaa pohtia..
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";24852521]Kauniita nimiä sinänsä,mutta kaikki kliseet ängettynä samaan. Jos sais antaa neljä nimeä niin villi veikkaus että neljäs ois Venla? =)[/QUOTE]

noups venlasta en tykkää =(
aino ois mun mummun toinen nimi sen takia senkin haluaisin..mutta ei pakollinen.. mä en osaa päättää.. oliviasta taas ite tykkään..
 
"jaa"
Ihana. Siksihän ne nimet on suosittuja että ne on hyviä. Etunimi on kuitenkin tärkein. Ei niillä muilla juurikaan ole käyttöä. Meillä on käytössä nuo kaksi viimeistä. Aadakin on todella kaunis.
 
"vieras"
Minusta ihan nätti, sointuva nimi. Ei varmasti ole ainoa lapsi jolla on aikansa "muotinimi". Miksi pitäisi aina tavoitella jotain erikoista, pääasia että itse tykkäätte nimestä.
 
Ksantippa S.
Hyviä ja kauniita nimiä kaikki. Tosin tuo kahdentunut o vähän ottaa minun korvaani. Tosin mielestäni Aino Aada Olivia rimmaisi vielä paremmin, kun alku- ja loppuvokaalit eivät sulautuisi yhteen.
 
"vieras"
Olivia on kaunis, meillä on kuopus sen niminen. Ja ei ole todellakaan muuten yleinen etunimenä. Toisena nimenä on, koska on vanha nimi ja monet antaa toiset nimet suvusta. Aada on yleinen etunimi, veljentyttönikin on Aada. Mutta nätti nimi sekin. Ainokin on tosi yleinen etunimenä mutta mielestäni pitää antaa ne nimet joista itse pitää eikä sen mukaan mitä muut niistä sanoo.

Eikä ikinä voi tietää nimeä antaessaan, että miten suosittu siitä tulee. Kaveri antoi lapselleen nimen jota ei ole edes kalenterissa. Kappas vaan niin pienellä paikkakunnalla samannimisiä kastettuja sinä vuonna viisi. :D :D

Ja mitkä ihmeen kliseet samassa? Ihme kommentteja.
 
"vieras"
Minusta nuo nimet sopii hyvin yhteen. Ts ovat kaikki sellasia "vanhoja" nimiä. Minusta jotenkin kornia jos nimissä sekoitetaan uutta ja vanhaa tyyliin Martta Aurora. Esim ap:n ehdottama Aada Tinka Emilia ei käy minusta niin hyvin yhteen. Mites Aada Aino Emilia.
 
beatrice
Aada (itse laittaisin Ada) on kaunis nimi samoin kuin Olivia. Ainosta en niin välitä eikä se oikein mun mielestä sovi tuohon. :) Tärkeintä että sinä kuitenkin tykkäät. Tässä muutamia muita nimiä :
Ada Olivia Aurora
Ada Olivia Amanda
Ada Olivia Alexandra
Ada Anna Olivia
Ada Olivia Aniina
 
"aapee"
Aada (itse laittaisin Ada) on kaunis nimi samoin kuin Olivia. Ainosta en niin välitä eikä se oikein mun mielestä sovi tuohon. :) Tärkeintä että sinä kuitenkin tykkäät. Tässä muutamia muita nimiä :
Ada Olivia Aurora
Ada Olivia Amanda
Ada Olivia Alexandra
Ada Anna Olivia
Ada Olivia Aniina
amanda on kiva :) mutta se jo löytyy etunimenä meiltä kun löytyy amanda,linda,daniel ja nyt jokukon jatkona siis tuleva pikku aada :)
 

Yhteistyössä