No minä olen lähettänyt joka vuosi esikoisen syntymän jälkeen. Ennen esikoista lähetin kahtena vuonna koirastakin.
Joka vuosi näen ison vaivan kuvien suhteen eli ei ole mitään "arkivaatteissa sohvalla" -kuvia. Mies on vieläpä kuvankäsittelijä, joten kuvia on myös käsitelty toisinaan jollakin tapaa. Esim. viime vuonna lapsista oli otettu kuvat erikseen ja yhdistetty samaan korttiin ja taustalle vielä pienesti edellisvuonna otettua joulukuusta näkyviin.
Tänä vuonna otin lumisateessa hankien keskellä lapsista kuvat. Eka kerta, kun ei tonttuvaatteita vaan molemmilla sellaiset tinttu-lakit päässään ja makaavat lumisen männyn alla. Sellainen eläinten joulu -aihe tavallaan siis. Minusta tuli aivan mahtavia kuvia ja mies vielä muokkaa niitä hiukan lisää, huomenna lähetetään tilaus menemään.
Joskus olen askarrellut korttien kannet ja sisäsivulle kiinnitetty sitten tuo kuva.
Tiimari-kortit on tylsiä ja itse askarrellut noloja, jos puolet askartelumateriaalista pitää kertä kirjekuoren pohjalta ja miettiä että mihin tämä tähti piti olla liimattu.....
DD Niitäkin joka vuosi putkahtaa. Itse askarreltuja upeitakin joskus tulee.
Muiden lasten kuvista tykkään, vaikka ois vieraampiakin. Tykkään nähdä muiden lapsista otettuja kuvia ja lisäksi valokuvauksesta kiinnostuneena kiinnostaa muiden ideat ja toteutuksetkin.