Mitä olette maksaneet/valmiita maksamaan lastenvaunuista?

  • Viestiketjun aloittaja hopsula
  • Ensimmäinen viesti
hopsula
Minkä merkkiset, minkä hintauset? Itse olen päätymässä I'coon rattaisiin ja vaunujen runkoon kiinnitettävään turvakaukaloon, hintaa koko setille tulisi n. 700?.
 
ralli
Aikanaan maksoin 80e käytetyistä vm 98 vaunuista. Hyvin palvelivat mutta nyt kun uutta vauvaa pukkaa niin olenkin sormi suussa. Kun vaunuja aletaan tarvitsemaan taas niin näihin vanhoihin ei ole saatavilla sisarelle seisontapaikkaa ja sellaisesta olisi varmasti apua.

Ja vielä, onko kellään käytössä ollut 3-pyöräisiä malleja? Sopisivatko tänne maalle hiekkateille? Nuo vanhat ovat raskaat käännellä kaupoissa, tekisi mieli päivitetympiä vaunuja.
 
vieras
Ostettiin uutena emmaljunga twin ceroxit kaksosille, kopat myös. Hintaa oli 680e. Saatiin meidän mielestä "halvalla".. Vaunut oli 2v käytössä ja myydessä saatiin 400e..
 
hopsula
Alkuperäinen kirjoittaja Jemilia84:
Haluisin vielä sen kovan kopan noihin, tietäisi vaan että passaako se noihin kun ovat pari vuotta venhempaa mallia =)
Eiköhän ne vanhemmatkin rungot ja kopatole yhteensopivia? Itse aattelin pärjätä pehmeällä kopalla, tuntuu ettei sitä kovaa tarvitse niin pitkää aikaa? En varma ole kylläkään..
 

Yhteistyössä