Mitä olet tänään tehnyt :D

• Viestiketjun aloittaja uupumus
  • Ensimmäinen viesti
uupumus
Mää tulin töistä aamulla klo 7:30 (työt alkoi illalla 20:45).
Heräsin klo 13.00
Lähdin kaupungille taaperon kanssa asioille klo 15
Kotona klo 17. Taapero söi, pyllyn pesu jne.
Koirakouluun taaperon ja koiran kanssa klo 18
heti perään koirien juoksutusta klo 20:45 saakka.
Taaperolle puuro ja unille.
Nyt täytys verhot silittää ja vaihtaa.

Klo 9.50 (noin) saapui yöjuna kolarista kyydissä minä+sälli.
Käveltiin keravan asemalta kotia, lähettiin takasin kylille syömään, kirjastoon ja kauppaan+leikkipuistoon, bussilla kotia, siivousta ja pyykkiä, ulkoilua ja iltapesut+satu. 3v olikin valmis petiin klo 20. Molemmat nukuttiin junassa huonosti ja pitäs munki painella pehkuihin touhupäivän päälle.

Non compos mentis
Heräsin klo 5, kävin suihkussa, pukeuduin
Bussi klo 5:50 töihin
klo 6:45 töisssä
klo 15 lähdin töistä
klo 15:45 olin jo yliopistolla, luento 16:30-19 (lyhyempi tänään)
sitten kotiin pesemään pyykkiä ja täyttämään muksujen vaatimuksia
nukkumaan klo 22:30 toivottavasti ja huomenna sama rumba alusta

kotona nukkunut ja oksentanut. Iltapäivästä mies kävi ekana hammaslääkärissä, jonka jälkeen se vei mut lääkäriin. Lääkäritäti oli niin mukava, että se otti ekan ultran eikä velottanu siitä mitään. Sain myös lääkkeitä pahoinvointiin...

Mennyt töihin klo 8.30, päässyt töistä klo 14.30.
Kotiin kun tulin niin söin ja tein lapsen kanssa läksyt, ts. tarkistin ja seurasin vähän että tulee siistiä jälkeä kirjotusvihkoon.
Koomailin hetken sohvalla, sitten kuopus heräskin päiväunilta.
Sen jälkeen lueskeltiin kirjoja, hoidettiin nukkeja ja tein vähän välipalaa.
Vein pyykkiä koneeseen ja tunsin itteni niin väsyneeksi, ei huvittanut tehdä yhtään mitään.

Katseltiin pikkukakkosta ja surffailin netissä, sitten mentiin pihalle keräämään karviaisia, jee, sain sentään sen verran aikaan!;) Poikakin tuli kotiin ja keräsi mun apuna.
Mies kun tuli töistä niin laiteltiin iltapalaa ja ripustettiin pyykit, hetki telkkua, iltapesut ja vaatteet huomiselle, lapset iltasadulle ja nyt kohta itsekin nukkumaan, jos huomenna ei väsyttäis niin kovin..

Tuota... No aamu venähti (ihan vahingossa :whistle:) lasten kanssa niin että vein heidät vasta siinä puoli kymmenen aikaan päiväkotiin.
Sitten yritin saada pesutupavuoroa, ei ollut, varasin huomiselle.
Tulin kotiin ja tein itselleni munakokkelia johon laitoin sekaan homejuustoa, söin tomaattia ja sitä.
Istuin koneella välillä, välillä tein kotitöitä..
Juorusin puhelimessa.
Purkasin lasten mökkikamat..
Sitten hain lapset etuajassa päiväkodista koska mulle tuli niin ikävä.
Käveltiin tuolla tihkusateessa ja mietittiin miksi pihlajassa on niin paljon marjoja, ostin lapsille "huppelit" (=suffelit) lähikaupasta ja tultiin kotiin.
Laitoin ruuan.
Exä tuli.
Lähtivät pojan kanssa "töihin" ja kauppaan.
Minä hyppyytin tyttöä, pelleiltiin, ituin koneella, käytiin kylvyssä, juttelin kaverin kanssa puhelimessa-eikä ollut ihan ensimmäinen kerta kun joku sanoo ettei olisi koskaan kuvitellut minua äiti-ihmiseksi vielä joskus (ei olla oltu n. 10 vuoteen tekemisissä).-
Poika ja exä tulivat.
Lapsille ilttarit.
Menin pojan viereen nukuttamaan, laulamaan ja paijaamaan. Välillä kävin tytönkin luona...
....Mun ihanat, täydelliset, kauniit, rakkaat lapseni... (Olivat siis juuri viikon mökillä ja mä meinasin kuolla ikävään.. :D )

Keittiönoita
Heräsin noin klo 9, keitin kahvia ja raahauduin työhuoneeseen. Tein töitä about kuuteen asti, laitoin ruokaa, söin ja jatkoin töitä. Äsken katsoin nettiteeveestä yhden ohjelman ja aloitin kirjoittamaan blogia.

Soittelin pariin paikkaan työhommista, kävin kelalla ja verotoimistossa, lidlissä ostoksilla.
Laittelin sapuskaa ja pesin pyykkiä.
Lueskin, päivätorkut sängyssä.
Seikkaillu netissä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24415442:
Heräsin noin klo 9, keitin kahvia ja raahauduin työhuoneeseen. Tein töitä about kuuteen asti, laitoin ruokaa, söin ja jatkoin töitä. Äsken katsoin nettiteeveestä yhden ohjelman ja aloitin kirjoittamaan blogia.
Teetkö kotona töitä?

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";24415488]Teetkö kotona töitä?[/QUOTE]
Teen. Joskus harvoin joudun käymään toimistolla, mutta yleensä teen töitä kotona. Nykyisin kun lähes kaikki palaveritkin on puhelinpalavereja, niin ei tarvitse kotoa lähteä minnekään :)

"vieras"
Vääntäydyin ylös 5.30.
Join kahvia, luin lehden, tein aamutoimet.
Lähdin fillaroimaan töihin 6.00.
Töissä 6.30-13.15.
Kotimatka pyöräillen.
Luin postit, tein kotitöitä, laitoin ruokaa ja söin yms. 13.45-16.00.
Asetuin sohvalle, nukuin 16-18.30.
Katoin telkkua 18.30 - 19.
Ulkona lenkillä 19-20.
Sitten iltatoimet ja kohta nukkumaan.

juuhs
Klo 5-6 koiran kanssa lenkillä.
Sen jälkeen kahden koululaisen aamupalat valmiiksi, suihkussa käynti, oma aamupala.
Kolmannen lapsen vieminen kävellen hoitoon.
Klo 7.05 lähden harjoitteluun/töihin.
Klo 7.30 olen harjoittelussa/töissä ja huhkin lakipuolen hommien parissa.
Klo 15.30 lähden kotia kohti ja haen paluumatkalla noin klo 16 kuopuksen hoidosta.
Kotona tehdään ruokaa ja syödään, jutellaan lasten kanssa kuulumiset, päällystetään kirjoja ja tsekataan tehdyt läksyt läpi yhdessä plus ihan vaan oleillaankin.
Klo 19-20.15 koiran kanssa lenkillä, lasten isä hoitaa sillä aikaa lasten kanssa oleilun ja iltapalan antamisen. Kuopus meni untenmaille klo 20.30 aikoihin, isommat lapset klo 21.30 jälkeen.
Just nyt mun pitäisi lukea tenttiin...

"onnelianneli"
Heräsin klo 7:00 ilmoittautumaan parille kurssille yliopistolle (niihin ei mahdu kuin rajoitettu määrä, pakko olla eka, että saa haluamansa aikataulun).
Heräsin uudelleen 9:37 kun töistä soitettiin - tuntikirjanpito taas ilmoittamatta, ehtii myöhemminkin, kiitti. Ei enää nukuttanut.
Olin koneella, söin palan eilistä pizzaa.
Lähdin töihin ajoissa (klo 11:00), join kahvit ja luin päivän lehdet.
Olin töissä klo 21:03 asti, ajoin kotiin.
Pussasin ja halasin miestä, joka oli keittänyt iltakahvit, mies lähti yövuoroon.
Söin, oon koneella.

Kohta telkkua, DVD ja pötköttelyä, huomenna vapaapäivä ja hammaslääkäri.

En osaa kuvitella, miten kuollut olisin, kun tähän lisättäisiin muksu tai pari. Miten te pystytte siihen?

"aave"
Aamulla vietiin esikoinen eskariin. Sitten lähdin miehen ja kuopuksen kanssa kaupoille. Käytiin syömässä ja haettiin esikoinen kotiin. Sitten keräsin marjoja ja kitkin rikkaruohoja. Raivattiin takapihan pensaita ja muita puskia. Käytiin taas kaupoilla ja sitten anoppilassa kahvilla. Illalla haettiin koira hoidosta. Niin ja pesin kolme koneellista pyykkiä.

Aamusta mukamas ajoissa olin lähdössä töihin ja olinkin mut pojalle iski ovella kauhea kakka hätä eikun vessaan pottailemaan, tässä meni aikaa ressulla astetta isompi ja kovempi tavara tulossa. Noh täpärästi viittä minuuttia ennen pubin avaamista töissä.. Töissä haaveilin suklaapatukasta mitä en ehtinyt ostamaan, enkä muutakaan syömistä :( Noh kotona hiusten värjäystä, kiitos lastenohjelmat sain tehtyä homman rauhassa. Saunomista, nukuttelua ja ihana mies toi mulle sitä suklaata useana eri patukkana XD

Mmmu
Herännyt klo 06, vienyt lapsen päiväkotiin 2,5kk:n kesäloman jälkeen klo 7.45. Ite työpaikalla klo 08, ja siitä sitten heti toiseen toimipisteeseen töihin kun toimihenkilö sieltä ei voinut olla paikalla.

Klo 16 kotiin, mies oli jo hakenut lapsen kotiin. Kotona syötiin, leikitiin vähän ja mentiin kauppaan. Ostettiin ruokaostokset ja tultiin kotiin, kaveripariskunta tuli käymään. Sitten lapselle iltatoimet, ja mun piti vielä tossa illalla hoitaa yks työjuttu.
Väsyttää.

Menin poikkeuksellisesti töihin vasta 7.30.
Painoin siellä menemään kuin viitapiru n. 14.30 asti.
Tulin kotiin, hengailin tässä, kävin ruokkimassa hevoset.
Vein esikoisen koulukaverin kotiinsa, kävin samalla Siwassa.
Tulin kotiin, söin, otin parin tunnin päikkärit.
Keitin marjapuuroa ja kirjoitin laskuja, yritin tulostaa yhden. Jätin miehen korjaamaan printteriä (sieltä löytyi puolikas vahaliitu, ei ihmekään, ettei paperi kulkenut) ja lähdin seurustelemaan kaverini kanssa joka tuli ratsastamaan.
Madotettiin kimpassa hevoset (v*ttumainen homma) ja heitin niille iltaruuat.
Tulin sisään vispaamaan marjapuuron ja nyt istun tässä sitä syömässä.

Yhteistyössä