mä oon jo monta päivää puunannu täällä,kun lapsi kipeenä ja ollaan kotona ni aika tuntuu matelevan.
Lapsi lepäilly ja katsellu piirrettyjä ja painanut täällä kun hullu,kun tottunut päivät töissä tekee ja olemaan jaloillaan liikenteessä 7h niin osaa istua ja nauttia.
No kämppä kiiltää ja pyhinä saa sitten olla möllöttää ja ulkoilla.
Istunu vessassa viiteen eri otteeseen... maha löysällä ja supistelee. Vienyt ja hakenut lapsen tarhasta, kos oli jälleen kuumeessa. Käyny suihkussa ja laittanut pyykkikoneen päälle. Ruokaa pitäis alkaa tekeen.. Siivoukset hiukan venyy.. täytynee imuroida, kun Aino herää jos vielä kykenen..
Kävin aamulla lasten kanssa puutarhalla hakemassa pääsiäiskukkia ja samalla reissulla käytiin ruokakaupassa. Kotiin tultua tein pullataikinan, jonka kohoamisen aikaan syötiin lounas. Lounaan jälkeen leivottiin rahkapullia ja nyt on vielä muropohjainen rahka-persikkapiirakka uunissa. Äsken imuroin ja pesin vessan, pyyhin pölyt ja vein roskat.
Nyt sitten lukemaan satua ja laittaa lapset päikkäreille =)
sain siivottua (pölyt pyyhin lattiat pesin ja veskit siivosin)
imuroin ja tyhjensin roskakorit
jääkaapin, mikron ja uunin pesin
pyykkiä pestyä 2 koneellista
tiskikoneen täytin
tein ruokaa
lapset syötin ja nukutin päikkäreille
lajittelin lelulaatikoista mummulaan jemmaan leluja yhden kassillisen
Vielä pitäisi pakata laukut pääsiäisreissua varten ja silittää pyykit kunhan ensin kuivuvat.
Ja iltapäivästä ulkoilla lasten kanssa
Tulikin näköjään pitkä lista tekemisistä....
Onko tänään siis joku virallinen siivouspäivä, kiirastorstai ? Minä olen vaan syönyt aamupalan, kävellyt, hakenut postin, antanut ruokaa linnuille ja kissoille, soittanut äidilleni, laittanut pääsiäistekstareita.. La käymme vasta kaupassa koko perhe, siivoukset tehtiin jo alkuviikosta. Huomenna pitäisi etsiä pääsiäiskoristeita kaapista..
Mä heräsin kuuden jälkeen, pyöräytin yhden koneellisen pyykkiä ja viikkasin puhtaat kaappiin. Sit kävin kaupassa pikasesti ja ultrassa. Ultran jälkeen tulin työpaikalle.
Täällä on vähän lusmupäivä, värkkäsin miehelle synttärikortin maanantaita varten.
Tietysti myös töitä oon tehny. Mut onneks alkaa neljän päivän loma. Kun motivaatio on hukassa kun aurinko paistaa ja pitää olla toimistossa!!!
Syöttänyt vauvaa, keittänyt puuroa ja syönyt itse, vaihtanut vaipan, syöttänyt vauvaa, menty yhdessä nukkumaan, syöttänyt vauvaa, vaihtanut vaipan, syönyt miehen lämmittämää ruokaa, syöttänyt vauvaa, ja nyt vauva nukahti ja tulin itse tähän =) Vauva on 2 vk ikäinen =)
Aamutoimet, astianpesukoneen tyhjennys, pyykit kaappiin, kasiksi opintojen ääreen (kirjoitin melkein yhden kokonaisen luvun graduuni, ainakin rungon), lounaan jälkeen olen nyt sitten muutaman tunnin töissä. Tuntuu, että mitään en oo saanut aikaiseksi .
Pessyt pyykkiä, pakannut, imuroinut auton ja kiinnittänyt istuimen uudelleen, ollut lasten kanssa ulkona, käynyt kaupassa, ommellut hameeseen päärmeen, leiponut kakun, palstaillut, syönyt ja nyt on aika mennä suihkuun.
kattelin hurjan remontin tallennuksesta,muutin olkkarissa järjestystä,imuroin koko kämpän ja pyyhin pölyt,laiton kaks telineellistä pyykkejä kaappiin,uus koneellinen just pyörimässä ja astianpesukonekki näyttäis pysähtyneen,ne siis vielä pitäis tehä ja kaupassa ois vielä käytävä