Siivosin koko kämpän ja pesin pyykkiä. Muuta en tänään ajatellut tehdäkään paitsi kaupassa käydään kun mies kotiutuu töistä.
Suorastaan houkutteleva ajatus ruuhkaisesta kaupasta jossa ihmiset ostaa taas kun maailmanlopun edellä, kun kauppa on päivän kiinni...
:ashamed: No olenhan minä saanut lapset kouluun ja eskariin Muuten on tämä päivä mennyt naapurissa kyläillessä, nyt itse syön ja samalla käyn koneella (nuorin päikkäreillä), kohta hakemaan esikoista koulutaksilta. Myöhemmin lähdetään amerikan autoja ihmetelemään, syömään ja kauppoihin. Siivota voi huomennakin
Lounaan olen tehnyt ja syöttänyt.
Leikkinyt, pessyt pyykkiä ja ripustanut, kuivat kaappiin.
Nukuttanut poikaset ja nyt istun koneella. Eli paljoa en ole saanut tehtyä, ruoankin tein ennen miehen töihin lähtöä. Pitää tuo kuopus huolen mun ajan kulumisesta. :/
Neljäs kone pyykkiä menossa,käynyt kaupassa,tehnyt ruokaa.Pyyhkinyt pölyt,imuroinut ja pessyt lattiat ja sekä wc:N.
Lasta lahjoin uudella palapelillä ja suklaamunalla että sain hommia tehdä.....
Pessyt pyykkiä ja tiskiä, tehnyt tytölle montaa erilaista sosetta pakkaseen, tehnyt ruokaa, siivonnut keittiötä, ottanut vanhat verhot pois ja kohta menee tilalle uudet =)
ulkoiltu heti aamusta tunnin verran, sit laitoin ruuan, syötiin ja muksut meni nukkumaan... siivosin keittiön ja nyt sitten oon tässä istuksinu jo hyvän tovin...
eiköhän ne muksutkin kohta herää kun ovat jo 1,5h nukkuneet, anoppi aiko tulla käväsemään...
Herännyt jo ennen seiskaa (uskomatonta), loikoillut sängyllä, syönyt itse keittämää makaronia jossa kanelia,sokeria ja voita päällä ( ), rupatellut miehen kanssa, maksanut laskuja, selvittänyt mistä lähdetään metsästämään vauvalle vakuutusta ja tutkinut eri nettiliittymiä.
Niin ja jauhanut USKOMATTOMAN paljon paskaa täällä :saint:
alottanut aamusta pyykkien pesun ja silityksen. tehnyt ruokaa, syöttänyt ja suihkussa käyttänyt lapsoset, siivonnut yläkerran ja pakannut tavaroita(muutto tulossa) vaihtanut 2 ovea paikalleen, puunannut saunan parissa..desinfinoinut sitä, saanut just lapset päiväunille ja kahvihetken jälkeen siivous jatkuu...
* pessy pyykkiä
* siivonnu auton
* tehny listan valmiiks mitä pitää pakata
* laittanu tiskit
viel pitäis:
*pakata kamat ukon ja mun samaan ja pojan erikseen
* laittaa kamat autoon
* miettii mitä laittais päälle ku on nätti ilma mutta kylmä
* ja kun ukko soittaa niin lähteä ajelemaan
Matot on ulkona ja sohvatyynyt samotein, imuroitu... lattia odottaa pesua.
Pyykkiä pesty, eläimet hoidettu, esikoinen laitettu kouluun ja kuopus päiväunille. Eli enpä paljon mitään! :/ Vielä ku ois vaikka mitä tehtävänä ja yöks pitäis töihin mennä.