Mitä olet tänään hommailut?

• Viestiketjun aloittaja M35
  • Ensimmäinen viesti
"Maija"
pessy ikkunoita, kitkeny kasvimaan ja kastellu sen ja istuttanu salattiaja retiisejä, pessy pyykkejä vieny ne kuivumaan , laittanu lihat marinaadiin kohta rillataan, imuroinut, vein yhden lapsista riparille ja kävin kaupassa mm siinä joitain poimintoja

Heti seiskan jälkeen kävin antamassa verinäytteen
Sitten kotiin syöttämään aamupala loppuun pojalle, että mies pääsee töihin
Piipahdettiin kaupassa, sen jälkeen päiväunet
Syötiin lounasta, sen jälkeen taas kauppaan ja leikkipuistoon
Puistoilun jälkeen kotiin syömään välipalaa, poika päiväunille, nyt mä valmistelen päivällistä ja palstailen :)

Aamulla kävin lenkillä, muuten oon vaan ollut, välillä sisällä ja välillä ulkona.. :)

Huomasin justiinsa et oon ollu koko päivän saakelin kärttynen ja suorastaan vi**uuntunut, joka näkyy palstallakin..
Onkohan mulla raitisilmamyrkytys? :saint:

Viimeksi muokattu:
noo-o
Aamulla käytin koiran lenkillä, laitoin pesukoneen päälle ja päivän olin töissä. Vähän aika sitten kotiuduin otin kuivat pyykit narulta, laitoin märät sinne kuivumaan. Tein ruuan perheelle. Kohta nauttimaan ihanasta kesäkelistä omalle pihalle ja sitten taas koiran kanssa lenkille.

Vieny mukulan hoitoon, menny töihin, käyny työhaastattelussa, hakenu tenavan ja käytiin kirpulla. Nyt ollaan kotona ja mietin mitä sitten. Poika leikkii jotain omia leikkejään. Sitä odotellen koska tulee hakemaan mua johonkin.

Äitelöinyt ja mummuttanut.
Käynyt kaupassa ja terveyskeskuksessa haavanhoidossa sekä labrassa.
Käynyt esikoisella kahvilla ja ihastelemassa yhden 10 kk pikkumiehen ensiaskelia.
Auttanut yhtä pojistani toiminimen perustamisessa.
Laittanut ruokaa ja syönytkin sitä.
Pelannut korttia teinipojan ja hänen tyttöystävänsä kanssa alakerran siivoamisesta. Voittanut sen pelin.
Kerännyt omista ja lasten vaatekaapeista liian pieniä ja liian suuria vaatteita Punaiselle Ristille vietäväksi.
Vienyt 5v tyttären ja 6v pojanpojan uimakouluun.

Kirjoittanut muutaman tunnin ja tarkoitus olisi sitä jatkaa enemmänkin tässä illan mittaan.
Myöhemmin sitten pyykin silitystä.
:)

Hain mamman lentokentältä ja käytiin ostoksilla. Olen pakkaillut hulluna ja käynyt tarkistuslistoja läpi. Siivoillut kotia siihen kuntoon, että täältä kehtaa lähteä ja jättää mamman lapsenvahdiksi. Jeejee!

Äitelöinyt ja mummuttanut.
Käynyt kaupassa ja terveyskeskuksessa haavanhoidossa sekä labrassa.
Käynyt esikoisella kahvilla ja ihastelemassa yhden 10 kk pikkumiehen ensiaskelia.
Auttanut yhtä pojistani toiminimen perustamisessa.
Laittanut ruokaa ja syönytkin sitä.
Pelannut korttia teinipojan ja hänen tyttöystävänsä kanssa alakerran siivoamisesta. Voittanut sen pelin.
Kerännyt omista ja lasten vaatekaapeista liian pieniä ja liian suuria vaatteita Punaiselle Ristille vietäväksi.
Vienyt 5v tyttären ja 6v pojanpojan uimakouluun.

Kirjoittanut muutaman tunnin ja tarkoitus olisi sitä jatkaa enemmänkin tässä illan mittaan.
Myöhemmin sitten pyykin silitystä.
:)
Miten maailmassa sä ehdit noin hurjasti? Onks sun päivässä enemmän tunteja kuin mun? Saako lisätunteja ostaa jostakin?

Suzyanne
Aamupalan jälkeen lähdettiin pojan kanssa käymään kaupassa ja apteekissa, sen jälkeen poika leikki vähän aikaa kaupan vieressä olevalla leikkialueella. Sitten kotiin syömään, ja poika nukkui päikkärit, sillä aikaa minä järjestelin paikkoja, viikkasin pyykkejä ja palstailin. Päikkäreiden jälkeen poika katsoi vähän aikaa dvd:ltä Teletappeja, sitten leikkipuistoon. Sen jälkeen kotiin syömään, vähän lastenohjelmia, ja kohta vien pojan kylpyyn.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Non compos mentis
Vein muksun päiväleirille. Kävin ruokakaupassa. Tulin kotiin. Lähdin kilpailuttamaan vakuutuksia. Tein sopparit siellä. Ostin tyttären kaverille synttärilahjan. Tulin kotiin, laitoin ruokaa, pesen pyykkiä... Kävin myös kirjastossa. Lomalaisen juoksevia asioita.

JONSERED Karhunkantaja
Ollut uskomattoman väsynyt. En ehtinyt nukkumaan ennen seitsemää ja jo yhdeksän pintaan naapuri olisi kaivannut kuskia ja sielunhoitoa.

Eli suurelta osin olen jäkittänyt tässä.

ollut vaan. vein lapset jo aamupv mummolaan. ja ovat siellä yötä.
no imuroin ja lattiat vielä pyyhkäisen tänään, nyt kuitenkin käyn äkkiä pyörällä tuossa lähikaupassa ja katson suurimman pudottajan. Sitten pesen parit ikkunat :)

Siivonnut, maalannut, pessyt pyykkiä, tyhjentänyt/täyttänyt tiskikonetta, lastannut vaatekaapit täyteen puhtaita vaatteita, touhunnut muksujen kanssa, laittanut kuopuksen päikkäreille, laittanut ruokaa, käynyt kahvilla ja jätskillä satamassa ja tehnyt pihahommia.

Kohta vien muksut kylpyyn ja sitten laitan iltapalaa. Sitten telkkarin katselua, saunomista ja herkuttelua. Eli normaalia vapaapäivää vietän.

Yhteistyössä