Mitä olet ostanut Ikeasta?

krhöm
Sohvat, sohvapöydän, tv-tason, cd-hyllyn, mattoja, keittiön pöydän ja tuolit, lipastoja, yöpöydät, hyllyjä, lastensängyn, tekstiilejä, verhot, ja jotain varmasti unohtuikin...pikkusälää luonnollisesti myös...
 
Ööööhm.... Kirjahyllyn, muksujen sängyn, aikuisten sängyn, patjat kaikille, kaks sohvaa ja päällisiä, keittiönpöydän ja tuolit, lastenhuoneen pöydän, lasten kaapit, pari pallia, ja sit kaameesti kaikkee pienempää sälää kuten peittoja, tyynyjä, kippoja, kehyksiä....

Eikä meiän kämppä edes näytä Ikea-sisustetulta :whistle:
 
krhöm
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mimmosia ovat laadultaan ikean huonekalut, ennen kaikkea just sohvat?
Me ollaan ainakin oltu ihan tyytyväisiä. Päällisten hyvä puoli lapsiperheessä on, että voi pestä koneessa tai käydä ostamassa ihan uudet päälliset, joita myydään erikseen ja samalla huonekin sisustuu uudestaan :) Hinta oli sellainen, että en odotakaan ikuista käyttöikää, mutta toisaalta jos haluan sisustaa uudelleen joidenkin vuosien kuluttua, niin sohvat ovat jo palvelleet hintansa edestä. Ja meillä siis Mysinge-sohvat.
 
Koko lasten huoneen kalustuksen (Hensvit/Ektorp) sekä säilytysjuttuja. Joka kerran mukaan tarttuu keittiöön tavaraa, kuten pöytäliinoja, muovikippoja,astioita jne. sekä ostan aina myös pukupusseja ja pahvisia säilytyslaatikoita ja henkareita. En osaa ilmeisesti poistua ilman jälkimmäisiä :LOL:
 
Mä olen ostanut sieltä tasan yhden huonekalun ja patjat. lastulevyisiä kirjahyllyjä ... tähän kotiin ei tule ja ne ikean puiset eivät ole kovin hääppöisiä.

Mä olen ostanut sieltä sitten kaikkea muuta kuin huonekaluja
 
Lastenhuoneiden kaikki mööpelit on suurin piirtein Ikeasta, samoin meidän makkarin yöpöydät. Lisäks eteisessä on lipasto sieltä, samoin kylppärissä pari hyllyy..Niin ja pikkuvessassa allaskaappi ja lavuaari on Ikeasta..
 
Liila
Tietokonepöytä, jatkettavaruokapöytä olkkariin + 6 tuolia, CD-telineitä, valokuvakehyksiä, kuramatto, kaitaliina, tabletteja, paneeliverhot + kiinnityssysteemit.

Kaikkiin olen ollut tyytyväinen.
 

Yhteistyössä