Mitä olet oppinut Kaksplus -palstalta?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä taas opin ettei mitään merkkihaalaria(etenkään th2) saa ostaa kun se aiheuttaa tykytyksiä tietynlaisissa mammoissa. :D Halvemman haalarin ostajat ovat vastuuntunnottomia mammoja ja jos ostaa sen kalliimman niin automaattisesti se on vouhotusta ja leveilyä.

Päiväkotiin ei saa viedä mutta kotiinkaan ei saa jäädä, imettää pitäisi vaikka itsemurhan partaalle asti ja kun sinne asti vedät olet taas huono äiti.

Sektioitse ei saa synn...anteeksi leikkauttaa ja jos kivunlievitystä käyttää alatiesynnytyksessä on narkkari ja pahoinpitelee lapsensa.

Oikea ikä tulla äidiksi on 27,5-28,6 muuten olet mummoäiti tai teiniäiti eli kamala white trash ja silloin sitten kysellään "olenko liian vanha äidiksi" josta vedetään kyyneleet silmissä tappelu kun ei saa haluamiaan vastauksia. Kaikki tietysti tuijottavat kun olet niiiiin vanha tai niiiiin nuori ja silloin kuuluu myös vihata tätä toista ikäryhmää haukkuen sitä.

Kaikki haluavat asua omakotitalossa onhan se niin hemmetin hienoa.

Hyvätuloiset eivätkä pienituloiset saa hankkia lapsia, eikä oikeastaan keskituloisetkaan kun silloin ei välttämättä ole lainoja maksettu loppuun.

Kaikki vähääkään erikoisemmat nimet on ihan sika nolooo ja kaikkien pitää olla Emma tai Pekka. Nekin on noloja suomijunttinimiä.

Lapsia ei saa hankkia ennen valmistumista, mutta ei myöskään opiskelun aikana eikä sen jälkeen kun se tulee yhteiskunnalle kalliimaksi.

Lapsettomuushoitoja ei saa olla mutta kaiken muun kriisin, sairauden tai vaivan saa hoitaa lääketieteellisesti, jos et ole lapsettomuustutkimuksiin joutunut vaan olet helposti raskautunut, et osaa arvostaa äitiyttäsi.

Mitäs muuta...

Viimeksi muokattu:
"anais"
rektaalisynnytys
kyykkyvatkaus
riepu on opettaja, joka valittaa koko ajan jostain ja isonenäinen
sinisiipi exän nyxä vatkaus
hyytikyppynen kåvelle unissaan ja herää oudoista paikoista
lapsettomuus on kohtalo ja oma vika

Mitä hyödyllistä olen saanut tästä irti....hmmm arjen kysymyksiä, viimeksi kysyin säilyykö riisiviini huoneenlämmössä. Olen oppinut vaikka mitä pieniä ja suurempia asioita, on tästä hyötyäkin. On täällä joitakin normaalejakin ihmisiä joilta kysyä voi. :LOL:

Ken guru
[QUOTE="anais";25316291]rektaalisynnytys
kyykkyvatkaus
riepu on opettaja, joka valittaa koko ajan jostain ja isonenäinen
sinisiipi exän nyxä vatkaus
hyytikyppynen kåvelle unissaan ja herää oudoista paikoista
lapsettomuus on kohtalo ja oma vika[/QUOTE]

:LOL:

"ykskaks"
No minä olen oppinut täältä, että miten niitä lapsia tehdään. Tai ainakin yritetään tehdä. Kaikkihan alkaa siitä, että tikutetaan ovista. Sitten kun se ovis limoineen bongataan, niin sitten heilutetaan peittoja ja pupuillaan ahkerasti. Seuraavan parin viikon ajan lasketaan dpo:ita ja tunnustellaan nippailuja ja juilintoja. Sitten lopulta koittaa testauspäivä. Viiden negan jälkeen saadaan lopulta roskishaamu ja kaikki toivottavat vauvaliimaa ja tarrasukkia. Mutta sitten täti kaartaakin kylään ja alkaa kp1 ja yk2 ja kaikki ottavat osaa ja toivottavat plussatuulia.

Näitä lapsenteon saloja en olisi ymmärtänyt ilman Kaksplussan apua.

• Tykkää
Reactions: Ä92 ja Miili
Ken guru
[QUOTE="ykskaks";25316457]No minä olen oppinut täältä, että miten niitä lapsia tehdään. Tai ainakin yritetään tehdä. Kaikkihan alkaa siitä, että tikutetaan ovista. Sitten kun se ovis limoineen bongataan, niin sitten heilutetaan peittoja ja pupuillaan ahkerasti. Seuraavan parin viikon ajan lasketaan dpo:ita ja tunnustellaan nippailuja ja juilintoja. Sitten lopulta koittaa testauspäivä. Viiden negan jälkeen saadaan lopulta roskishaamu ja kaikki toivottavat vauvaliimaa ja tarrasukkia. Mutta sitten täti kaartaakin kylään ja alkaa kp1 ja yk2 ja kaikki ottavat osaa ja toivottavat plussatuulia.

Näitä lapsenteon saloja en olisi ymmärtänyt ilman Kaksplussan apua.[/QUOTE]

:D

Tässä ketjussa on saanut monet hyvät naurut.

ok
[QUOTE="ykskaks";25316457]No minä olen oppinut täältä, että miten niitä lapsia tehdään. Tai ainakin yritetään tehdä. Kaikkihan alkaa siitä, että tikutetaan ovista. Sitten kun se ovis limoineen bongataan, niin sitten heilutetaan peittoja ja pupuillaan ahkerasti. Seuraavan parin viikon ajan lasketaan dpo:ita ja tunnustellaan nippailuja ja juilintoja. Sitten lopulta koittaa testauspäivä. Viiden negan jälkeen saadaan lopulta roskishaamu ja kaikki toivottavat vauvaliimaa ja tarrasukkia. Mutta sitten täti kaartaakin kylään ja alkaa kp1 ja yk2 ja kaikki ottavat osaa ja toivottavat plussatuulia.

:LOL:

näin
Että uskikset (joihin itsekin lukeudun) ovat imbesillejä, tyhmiä, sokeita, kuuroja ja aivopestyjä. Ja että evoluutio on totta (mitä se ei siis mun mielestä ole). Olen myös oppinut pitämään asiat omanan tietonani, koska täällä kun jotain kysyy, saa vain p.... niskaan ja haukut :´(.

-...

ah, oksu lentää! :D

"vieras"

Tää on mainio ja kertoo millaiseksi suorittamiseksi lasten paneminen alulle on joillakin mennyt.

Hauska ketju! Tiiru listasi ne mitä itsekin olisin maininnut :D Mainitsemisen arvoista on myös se, että vittuilu ja toisen vikojen osoittaminen on tärkeä osa keskustelua, ilman sitä ei asiassa voi edetä.

hmmmm
- Päivähoito on kuin helvetti, pahempaa paikkaa lapselle ei voi olla.
- Maitoa tulee kyllä. Aina. Jos ei tule, ei ole yrittänyt tarpeeksi.
- On ihan ok valittaa lahjoista, varsinkin jos ne saa jostakin sossun keräyksestä.
- On ihan ok olla myös sossun asiakas, "en päässyt mihinkään opiskelemään niin väänsinpä tuossa muksun"
- Alle 100e haalareista ei ole mihinkään. Jos omistat Reimatecin, silloin ei tarvitse edes kuravaatteita.
- Isä ei ole yhtä tärkeä kuin äiti.
- Jos kakara rupeaa kaupassa huutamaan, silloin voi jättää kärryn tavaroineen päivineen ja lähteä ulos. Mitäs sitä muita ajattelemaan, kauppa varmasti on riemuissaan hävikistä.

• Tykkää
Reactions: Tara74
"jep"
Mä olen oppinut sen, että jotkut ihmiset tulkitsee asiat aina niin että nhe "loukkaantuvat". Onneksi tiedän, että omat kaverini eivät ole tällasia mutta esim naapuri joka on vähän outo saattaa loukkaantua kaikesta ja siksi mietin kovin tarkkaan mitä hälle sanona ja mitä en.

Ennen palstaa en voinut uskoakaan, että joka asia voidaan tulkita loukkaavana!!

"vieras"
Sen että kyllä suomen maa sikiää kiittämättömiä, hyvinvointia itsestään selvyytenä pitäviä, tekopyhiä ja ahdaskatseisia äitejä, jotka luulevat kasvattavansa lapsensa hyvin. Ja että kuinka hyvä isä ja mies oon, vaikka varmaan suurin osa kadulla vastaan tulevista palstalaisista ois soittamassa sossut kylään ja miehen armeejaan tai mielellään varmaan vankilaan ihan vaan varalta. Oppinut myös että en lapsena ollut väärässä vaan on oikeastiki helekutin tyhymiä opettajia.

Ja sen että ihminen ei opi jos elämä ei opeta. Ja harmillisen moni ei ole tuntunu mitään oppivan.

Olen oppinut:

A) ...että positiivisiin aloituksiin tulee max 2-4 vastausta.
B) ...että mikäli jokin kohdan A vastauksesta on aloituksesta huolimatta negatiivinen, vastausten lukumäärä räjähtää moninkertaiseksi ja positiivinen ketju on kuin taikaiskusta muuttunut turvallisesti haukunta-v*ttuilu-kyräilyketjuksi.
C) ...että usealla palstalaisella on käytössään huippusalaista tietoa siitä, miten asiat pitää OIKEASTI tehdä. Ja tämä totuus on universaali, joka pätee tilanteeseen, kuin tilanteeseen, lapseen kuin lapseen, puolisoon kuin puolisoon. Muut eivät voi kuin kärvistellä puutteellisen tiedon varassa ja tehdä kaiken koko ajan väärin.

Yhteistyössä