Mitä olet oppinut Kaksplus -palstalta?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itse olen oppinut mm. seuraavaa:

- Ainoa sallittu merkki on Ticket To Heaven
- Nico-Petteri on kamala nimi
- Palstan äideistä puhuttaessa käytetään sanaa palstamamma
- On kamalaa omistaa muovilattia
- Lähiössä ei kerta kaikkiaan pysty asua

• Tykkää
Reactions: Tara74 ja Saraella
"vieras"
Oletko ap käsittänyt, että tällä palstalla käy tuhansia lukijoita. Ei ole olemassa mitään "palstan mielipidettä". Tällaisen ihmismäärän keskellä on luonnollista, että mielipiteitä löytyy laidasta laitaan. Aivan varmasti tällä palstalla käy myös Nico-Petterin äitejä, muovimattojen rakastajia ja lähiöiden kuningattaria.

"vieras"
Olen huomannut, että monet ovat hyvin epävarmoja itsestään ja kyselevät siksi neuvoa ja mielipiteitä aivan mitättömiinkiin asioihin. Toiset taas ovat kovia arvostelemaan toisia.

Oppii täältä paljon hyvääkin, kaikenlaisia vinkkejä esim. kodinhoidon ja ruoanlaiton suhteen.

Älä tallaa nurmikoita
Olen usein vain yllättynyt siitä miten konservatiivisia, pelokkaita, ahtaasti ajattelevia ja normaaliin ja keskivertoon keinolla millä tahansa pyrkiviä suomalaisnaiset ovat.

Ja miten paljon suomalainen perheenäiti pelkääkään ja kaipaakaan ihmisiä ympärilleen! Yksinäisyys on palstan kertoman mukaan valtavan yleinen tragedia suomalaisessa perheessä, kun yksinään ja itsellisesti ja itseriittoisesti yritetään sinnittää lasten hyvinvoinnista piittaamatta.

Ja on heillä hassu kieli etupyllyineen, esikkoineen ja pikkukakkosineen.

[QUOTE="Noo";25315716]Olen oppinut sen, että suppo laitetaan tylppä pää edellä peppureikään.[/QUOTE]

Ai laitetaan vai :O No taas opin jotain uutta... pastalta.

Viimeksi opin, että kinkun paistorasvoja ei saa kaataa viemäriin. 5 kinkkua olen paistanut, mutta onneksi ei ole mennyt putket tukkeeseen.

Sen minkä äiti unohti kertoa, kuulee siis palstalta :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25315778:
Viimeksi opin, että kinkun paistorasvoja ei saa kaataa viemäriin. 5 kinkkua olen paistanut, mutta onneksi ei ole mennyt putket tukkeeseen.
Oikeasti? Jestas. Oletko kaiken muunkin rasvan kaatanut vaan viemäriin? Et kai vielä kylmää vettä päälle?

Yhteistyössä