Mitä olet mieltä ex-miehestä/tämän uudesta?

• Viestiketjun aloittaja Liero
  • Ensimmäinen viesti
Ei mulla oo exää kohtaan tunteita, muuten ku lasten isänä. Hänen nykyinen avokki on mielestäni ihan ok, jutellaan niitä näitä kun tavataan. Alkuun exä ns piilotteli uutta tyttöystävää ja aatteli että mulle olis vaikeaa tavata tätä naista. Mies oli aluks jotenki vaivautuneen oloinen, mutta kaipa tuo alkaa jo tottua tilanteeseen. Ex-mieheni tosin haikaili perääni vielä vuosi sitten, eli siinä vissiin syy :/

En ole missään tekemisessä hänen kanssaan. Hän ei halua olla tekemisissä minun/ meidän kanssa. Hänestä ei koskaan tullut/tule isää lapsellemme!!!!!!
Paras kun pysyy poissa elämästämme. Silti voimme tervehtiä jos joskus vastakkain satumme..<br><br>

tuleva yh
ex-mies on selkärangaton p.a.s.k.a.läjä. Näin lyhyesti kerrottuna mielipide hänestä :kieh: Ja hänen uusi TYTTÖystävänsä kuuluu samaan sarjaan. Oli pakko painottaa sanaa tyttö, koska neitokaisella on ikää 20vee ja asuu vielä iskän ja äiskän luona.

Siis ihan aikuisten oikeesti, mies tapasi tämän tytsyn huhtikuussa ja nyt ovat kovaa vauhtia etsimässä yhteistä kämppää (kun suhde tuli mulle tietoon vasta äskettäin). No, onnea ja menestystä heidän ruusuiselle tulevaisuudelle... miehellä ikää kohta 40vee ja 5 alle alaikäistä muksua ja tää tuleva "äitipuoli" on tähän asti asunut vanhempiensa jääkaapilla.

Ja minä täällä katkerana yksinhuoltajana tilitän ku tää p.a.s.k.a.läjä jätti minut :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 03:42 tuleva yh kirjoitti:
ex-mies on selkärangaton p.a.s.k.a.läjä. Näin lyhyesti kerrottuna mielipide hänestä :kieh: Ja hänen uusi TYTTÖystävänsä kuuluu samaan sarjaan. Oli pakko painottaa sanaa tyttö, koska neitokaisella on ikää 20vee ja asuu vielä iskän ja äiskän luona.

Siis ihan aikuisten oikeesti, mies tapasi tämän tytsyn huhtikuussa ja nyt ovat kovaa vauhtia etsimässä yhteistä kämppää (kun suhde tuli mulle tietoon vasta äskettäin). No, onnea ja menestystä heidän ruusuiselle tulevaisuudelle... miehellä ikää kohta 40vee ja 5 alle alaikäistä muksua ja tää tuleva "äitipuoli" on tähän asti asunut vanhempiensa jääkaapilla.

Ja minä täällä katkerana yksinhuoltajana tilitän ku tää p.a.s.k.a.läjä jätti minut :whistle:
EI VOI OLLA TOTTA :eek: Ei taida tyttö tietää mitä on odotettavissa. Tsemppiä sulle ja jaksamista.

Oma mies kohta 40 v ja toivottavasti ei hänen 40-kympin villitys johda moiseen älyttömyyteen.

Kiltti äiti
Ei herätä enää mitään tunteita, ei vihaa eikä surua. Omaa elämäänsä elää jossain päin Suomea ja minä omaani. Meillä ei ollut lapsia, joten toinen on helppo unohtaa. Mutta miehen ex (kenen kanssa hänellä lapset) on kokoajan ja jokapäivä mukana puheissa. Asiasta keskutellaan niin anoppilassa, miehen mummolassa ja kaikkialla missä käydään. Heidän erostaan ikuisuus (minä en ole tullut väliin) ja silti spekulointi jatkuu. Nyt 4 vuoden yhdessäolon jälkeen alkaa jo minua pikkuhiljaa tympimään.

vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 14:42 Kiltti äiti kirjoitti:
Ei herätä enää mitään tunteita, ei vihaa eikä surua. Omaa elämäänsä elää jossain päin Suomea ja minä omaani. Meillä ei ollut lapsia, joten toinen on helppo unohtaa. Mutta miehen ex (kenen kanssa hänellä lapset) on kokoajan ja jokapäivä mukana puheissa. Asiasta keskutellaan niin anoppilassa, miehen mummolassa ja kaikkialla missä käydään. Heidän erostaan ikuisuus (minä en ole tullut väliin) ja silti spekulointi jatkuu. Nyt 4 vuoden yhdessäolon jälkeen alkaa jo minua pikkuhiljaa tympimään.
Huh, miten jaksat moista kuunnella. Minä olisin ärähtänyt spekuloijille jo kauan sitten...! Mua kyllä loukkais tosi paljon jos esim. mun appivanhemmat puhuis mieheni exästä...varmaankin sanoisin, että tuntuu pahalta/loukkaavalta tjn...tietty asian tekee hieman hankalammaks se jos on yhteisiä lapsia miehellä ja exällä!! Koeta kestää, ei kai ne pahaakaan tarkoita, eivät vaan tajua että puheet exästä voi jotakuta ärsyttää.

Meillä ei oikeastaan mitään suhdetta exän kanssa, poika tapaa isäänsä kerran tai pari vuodessa ja siinä se sitten onkin. Hänellä on uusi ystävätär, itse asiassa mulle on yhdentekeviä molemmat. Alkuun olin kyllä kieltämättä katkera kun ei pidä mitään yhteyttä poikaansa, mutta jo erovaiheessa 12v sitten tiesin että alkoholi on hänelle tärkeämpää kuin lapsi. Nykyisin olen aivan tyytyväinen kunhan hoitaa elatusmaksut ajallaan. Kaiken muun, miehen mallin ym, poika saa isäpuoleltaan joka on varmasti ollut parempi isä kuin oma isä konsanaan. Eli rauhassa eläköön elämäänsä, niin mekin tehdään. =)

Jonsered
Reteesti sanoin että E.V.V.K, mutta sen jälkeen minua verrattiin hiusväriltäni exän nykyiseen ja huomasin tilaavani kampaajalle värjäysajan.. :LOL:
Että silleen. Tosin tämän nykyisen julkisuuskuva on syynä, ei se, että hän on exän nykyinen..

Ollaan hyviä kamuja exän kanssa, pari kertaa oltu ihan bailaamassakin. Herra vaihtaa naisia tiuhaan ja se lähinnä huvittaa mua. Tunnen itteni välillä jotenkin äitihahmoksi... (siis hänelle) :D Muistaa aina mainita uusille valllotuksilleen (jos törmätään esim. baarissa), että olen hänen ensirakkaus, mutta en usko että kundillakaan on mitään tunteita enää mua kohtaan. Mukavaa silti, että ollaan hyviä kavereita, kun kuitenkin hengailtiin yhdessä 7 vuotta. =)

:\| Minä en oikeastaan tunne ex:ää kohtaan yhtään mitään,muutakuin sen että hän on lastemme isä eikä mitään muuta.
Poikiakin hän tapaa vain pari,kolme kertaa vuodessa ja siihen se sitten jääkin.Elatusmaksuja ei huolehdi ollenkaan.Joskus puhelimessa puhellaan mutta minäkään en oikein tahdo kuunnella mitä hän sielä höpöttää,hänellä on uusi avokki jonka kanssa saauuden lapsen.Oikeastaan säälin sitä uutta avokkii kun ei oikein tiedä mihin on ryhtynyt.....Parempi onkin että hän asuukin viidensadan kilometrin päässä meistä,ei tule kovinkaan paljon ylimääräisiä ongelmia.Meillä on oma elämä ja hänellä omansa

Ex-mies juoppo ja nyt kun erosta on kulunut vuosia on entistä juopompi+hullumpi, nuppii kärsinyt ryypiskelystä jota mikään ei enää rjoita. Hänen uusi "tyttöystävä" myös alkki ja aivan yhtä umpihullu. Onneksi välimatkaa 400km et eipä tarvi törmäillä, mitä nyt kännipäissään lähettelevät ihan ihme viestejä ja parjaavat tuttaville kapakassa törmäillessään minua sekä sukuani. Onneks pääsin eroon ajoissa :D

Mullakaan ei eksää kohtaan ole mitään tunteita, välit on hyvät, tavataan vain vahingossa. Muutama vuosi sitten tapasin viimeksi ja hänellä oli uusi tyttö mukanaan, en tiedä ovatko vielä yhdessä. Tyttö vaikutti mukavalta ja suoraan sanoen ihmettelin vähän että mitähän se mun eksässä näkee. Mies on kyllä kiltti, mutta mun mielestä aika mitätön useammalla kuin yhdellä tavalla. No, väärä mies mulle, mutta toivon silti että olisi onnellinen.

Yhteistyössä