Liero
Kiinnostaa vaan kovasti et miten ne tunteet muuttuu...Koetko mitään exääsi kohtaan?Aiheuttaako exäsi uusi mitään tuntemuksia sinussa?
EI VOI OLLA TOTTA Ei taida tyttö tietää mitä on odotettavissa. Tsemppiä sulle ja jaksamista.Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 03:42 tuleva yh kirjoitti:ex-mies on selkärangaton p.a.s.k.a.läjä. Näin lyhyesti kerrottuna mielipide hänestä :kieh: Ja hänen uusi TYTTÖystävänsä kuuluu samaan sarjaan. Oli pakko painottaa sanaa tyttö, koska neitokaisella on ikää 20vee ja asuu vielä iskän ja äiskän luona.
Siis ihan aikuisten oikeesti, mies tapasi tämän tytsyn huhtikuussa ja nyt ovat kovaa vauhtia etsimässä yhteistä kämppää (kun suhde tuli mulle tietoon vasta äskettäin). No, onnea ja menestystä heidän ruusuiselle tulevaisuudelle... miehellä ikää kohta 40vee ja 5 alle alaikäistä muksua ja tää tuleva "äitipuoli" on tähän asti asunut vanhempiensa jääkaapilla.
Ja minä täällä katkerana yksinhuoltajana tilitän ku tää p.a.s.k.a.läjä jätti minut
Huh, miten jaksat moista kuunnella. Minä olisin ärähtänyt spekuloijille jo kauan sitten...! Mua kyllä loukkais tosi paljon jos esim. mun appivanhemmat puhuis mieheni exästä...varmaankin sanoisin, että tuntuu pahalta/loukkaavalta tjn...tietty asian tekee hieman hankalammaks se jos on yhteisiä lapsia miehellä ja exällä!! Koeta kestää, ei kai ne pahaakaan tarkoita, eivät vaan tajua että puheet exästä voi jotakuta ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 14:42 Kiltti äiti kirjoitti:Ei herätä enää mitään tunteita, ei vihaa eikä surua. Omaa elämäänsä elää jossain päin Suomea ja minä omaani. Meillä ei ollut lapsia, joten toinen on helppo unohtaa. Mutta miehen ex (kenen kanssa hänellä lapset) on kokoajan ja jokapäivä mukana puheissa. Asiasta keskutellaan niin anoppilassa, miehen mummolassa ja kaikkialla missä käydään. Heidän erostaan ikuisuus (minä en ole tullut väliin) ja silti spekulointi jatkuu. Nyt 4 vuoden yhdessäolon jälkeen alkaa jo minua pikkuhiljaa tympimään.