Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minä aattelin raahautua Ärrälle huutismyyntejä postittamaan, sitten kaupan kautta salmiakkia ja siideriä hakemaan, ja kaverin luo jauhamaan skeidaa & parantamaan maailmaa :xmas:
On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
Mies menee töihin, sitä ei tarvitse hoitaaAlkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
Onks sulla rd?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Lapset kun käy nukkumaan, niin herkuttelen kahvilla ja daim-kakulla
Huomenna sit lupaan aloittaa sen rd-paaston :$
Sit varmaan vähän nettishoppailen =)
sä lähet ryyppään ja lapses päiväkotiin yöks mitä jos siel sattuu jotain, oksentaa vaikka, kukas sen sitte hakee?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mies menee töihin, sitä ei tarvitse hoitaaAlkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
Esikoinen menee yöksi päiväkotiin ja kuopus isovanhemmille.
En taida ottaa kenenkään lapsia hoitoon, sori :saint:
Avaa nyt herranjestas se sateenvarjo jo :saint:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mies menee töihin, sitä ei tarvitse hoitaaAlkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
Ei ,mutta kun en ole painoa saanut ihmeemmin tiputettua niin on iso riski se saada.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Onks sulla rd?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Lapset kun käy nukkumaan, niin herkuttelen kahvilla ja daim-kakulla
Huomenna sit lupaan aloittaa sen rd-paaston :$
Sit varmaan vähän nettishoppailen =)
Tytön eskariryhmällä on eskariyö, jokavuotinen eskareiden perinne: ensin menevät pizzalle, sitten on kaikenlaista hauskaa päiväkodilla, ja yöpyvät siellä, aamulla kello 9 haen.Alkuperäinen kirjoittaja jepsunjee:sä lähet ryyppään ja lapses päiväkotiin yöks mitä jos siel sattuu jotain, oksentaa vaikka, kukas sen sitte hakee?
Kuulostaa kivalta toi sun vapaailta.... Kyl mäki viel joskus pääsen...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mies menee töihin, sitä ei tarvitse hoitaaAlkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...
Njaa, no ei kai siitä koskaan haittaakaan ooAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei ,mutta kun en ole painoa saanut ihmeemmin tiputettua niin on iso riski se saada.
Terkkakin sanoi ettei paa pahitteeksi jos multa muutama kilo tippuu
Niin pääsetkinAlkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Kuulostaa kivalta toi sun vapaailta.... Kyl mäki viel joskus pääsen...
Suloista :heart:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Mies yömyöden töissä, joten leikkiä lapsen kanssa, ja loppuillan löhöän ja katselen kun masuasukki potkii siihen malliin että mahan päältä jo näkee sen hyvi. :heart:
on!! Jotenkin tuntuu kummalta kun on vasta rv 23+3 ja noin hyvin jo näkee mahan päältä, kun tuntuu että esikoisesta ei näin hyvin näkynyt koskaan...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Suloista :heart:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Mies yömyöden töissä, joten leikkiä lapsen kanssa, ja loppuillan löhöän ja katselen kun masuasukki potkii siihen malliin että mahan päältä jo näkee sen hyvi. :heart:
ihan ok muuten joo, mut en kyl yhtään tajuu ihmistä kuka vie lapsensa päiväkotiin yöks et pääsee ryyppään!!!!!? ootko ihan terve?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mies menee töihin, sitä ei tarvitse hoitaaAlkuperäinen kirjoittaja Hmmm:Mihin ne menee? Kuka niitä kaikkia kolmea hoitaa?? Voiks meidänkin lapset tulla teille hoitoon...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On mulla mies ja kaksi lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Rupes ärsyttää:Eiks sul oo perhettä? Mä en pääse kavereille vaik haluaisin... oon ihan kade.... Sillee hyvällä...