- Kun imetät ei saa silittää vauvaa (!!! Miksi ei!?)
- Älä huuda ponnistaessa (mun ponnistus kesti vaan 14 min. Se huutaminen autto mua)
- Älä huuda ponnistaessa (mun ponnistus kesti vaan 14 min. Se huutaminen autto mua)
Niin ja sinä tiedät aivan hyvin, että on olemassa tutkimustukoksia kätkytkuoleman lisääntyneestä todennäköisyydestä perhepedissä.sori vaan, mutta niinkuin hyvin tiedät varmaan itsekin, niin perhepeti oikein järjesteltynä on täysin turvallinen vaihtoehto.
Meijän keskosena syntynyttä kehotettiin herättelemään 3 tunnin välein syömään pienen kokonsa takia. Tajusi sitten itse herätä 1-2 tunnin välein.Alkuperäinen kirjoittaja öiti;29325888:Vauvan herättämistä syömään en ole koskaan ymmärtänyt. Neljä vauvaa on jo ollut ja hyvin ovat nukkuneet.
Mä en kysynyt mitään, pyysin illalla hoitajaa laittamaan mun sängynlaidan alas, että saan vauvan nostettua omaan sänkyynsä. Mulle oli siis tehty sektio ja oli morfiinipiikin takia melko hutera olo.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29325929:Ootteko ite kyselleet tyhmiä vai miks teitä on neuvottu? Mulle ei tosiaankaan ole annettu yhtää neuvoa mistää, enkä ole kyllä kysynytkää mitää.
No en mäkään herätelly mun normiaikasta ja keskikokoista vastasyntynyttä vaikka niin sanoivat. Se kyllä heräsi aina itse vaatimaan ruokaa täysin keuhkoin. Ymmärrän sen tilanteessa kun vauvalla on jokin miksi täytyy säännöllisesti saada ravintoa.Alkuperäinen kirjoittaja öiti;29325888:Vauvan herättämistä syömään en ole koskaan ymmärtänyt. Neljä vauvaa on jo ollut ja hyvin ovat nukkuneet.
Jaa että kukaan kätilö ei koskaan anna ohjetta kysymättä? Jopahan niitä tuli kysymättäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29325929:Ootteko ite kyselleet tyhmiä vai miks teitä on neuvottu? Mulle ei tosiaankaan ole annettu yhtää neuvoa mistää, enkä ole kyllä kysynytkää mitää.