Mitä odotat saavasi äitienpäivä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ghfv
Tiedän saavani Shnooksin =D 5v. tyttäreni lipsautti vahingossa aikovansa ostaa sellaisen minulle omilla rahoillaan.

Odotan saavani aamupalan vuoteeseen, kukkakimpun ja lasten tekemät kortit ja lahjat. Mieheni tuntien hän muistaa myös minua vaikken sitä odota tai vaadi.

Pitkät aamu-unet, lasten tekemän aamupalan, kuopukselta saan ilmeisesti itse leivottuja keksejä ja kortin (hän paljasti salaisuuden ja muisti painottaa että ei saa kertoa kenellekään kun se on salaisuus..). Keskimmäisellä on kuulemma neljä lahjaa ja korttia tehtynä ja esikoinen ehkä tekee kortin. Toivon kuitenkin eniten iloisia lapsia, pusuja ja halauksia. :) on se mieskin kaiketi jotain keksinyt, ajatteli jopa ensimmäistä kertaa ikinä leipoa tyttöjen kanssa kakun.

Viimeksi muokattu:
Päiväkodista ja - kerhosta tulee askarteluja.
Mieheltä sain jo kännykän.
Isommilta lapsilta tulee omena- tai kirsikkapuu.
Pari entistä sijaislasta tuo ruusuja ja omia käsitöitään.
Entinen miniäkokelas tuo lahjakortin kampaamoon.

Nuo tiedän/arvaan.

:)

Jotkin äärimmäisen mielenkiintoiset, isot ja raskaat hopeakorvakorut.

Todennäköisesti saan askartelut, kortit ja kakun :D Ja mieheltä seksiä..... vakilahja ja hyvä hänen mielestään, luvata aina rusettia ympärillään ja helikoptereita....

"Minä"
kyllä odotan saavani mieheltä jotain vaikken hänen äitinsä olekkaan :D. Ja syynä se, että on mun eka äitienpäivä ja vauva vielä niin pieni ettei häneltä voi mitään odottaa:)

Yhteistyössä