Mitä näyttelijöitä sinä karsastat?

Owl
Will Ferrel, Jack Black, Bill Murray, Minnie Driver, Woody Allen, Leonardo DiCaprio,
Owen Wilson, Cameron Diaz, Forest Whitager, Harrison Ford, Penelope Cruz, Steve Carrel,
Brad Pitt,...

Parhaimpiin kuuluu, iki-suosikit Jack Nicholsol, Christian Bale, Steve Buschemi, Robert De Niro, Denzel Washington, Anthony Hopkins, Bruce Willis, Angelina Jolie, Mel Gibson, onhan noita ihan mahtavia, enemmän kuin niitä ärsyjä.
 
mä en osaa nimetä oikeastaan ketään..aika moni suomalainen näyttelijä (varsinkin naissellaiset ) ja samoin nää nyyhkyleffoihin erikoistuneet näyttelijät (myös ulkomaalaiset siis ) nostaa kylmät väreet, mut ehkä kuitenkin vaan sen takia et ne leffat on niiin pas.. huonoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29370937:
mä en osaa nimetä oikeastaan ketään..aika moni suomalainen näyttelijä (varsinkin naissellaiset ) ja samoin nää nyyhkyleffoihin erikoistuneet näyttelijät (myös ulkomaalaiset siis ) nostaa kylmät väreet, mut ehkä kuitenkin vaan sen takia et ne leffat on niiin pas.. huonoja.
Suomalaisia hyviä leffoja on kourallinen ja ne on pääosin tehty 90-luvun lopun jälkeen. Eikä yksikään ole mikään komedia tai nyyhkyleffa.
 
"..."
Kaikki suomalaiset näyttelijät, ulkomaalaisista ehdoton inhokki on Jim Carrey, todella rasittava ja täysin lahjaton naamanvääntelijä. En ole yhtäkään hänen elokuvaansa pystynyt loppuun asti katsomaan.
 
Steven Seagal, Van Damme.

Stallonen kestän Rocky-leffojen takia, mutta muuten nou nou. Nou nou on myös Schwarzenegger, yhhh..

Mä muuten lainasin muinoin jonkun leffan, jossa oli noita lihaskimppuja kerätty isompikin sakki. Stallone oli porukan keskellä kansikuvassa ja siis pääosassa. Mua sen kannen perusteella huvitti suunnattomasti, että äijät osaa ironisoida itseään ja tehdä kunnon hupileffan. En sitten sen enempää tutustunut leffan sisältöön, nostatin vaan äijille pisteet, että mahtavaa itseironiaa.

No, ei ollut. Ehkä paskin leffa ikinä ja äijät oikeesti ihan tosissaan. Leffan nimi oli The Expendables. En suosittele :).
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Niin ja naisnäyttelijöistä tulee ekana mieleen Jennifer Lopez. Lefdat on täyttä kuraa ja tyty ei osaa näytellä pätkääkään. Toisaalta nainen on uskomattoman kaunis mielestäni, joten ihan silmäilon verukkeella voi katsella kuraakin.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis

Yhteistyössä