Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
AI MIKÄ OMAISUUS?!
Esim. telkka, auto jne. jos sellaisia satut omistamaan. Vai varastettua autoako sinne laittomasti parkkeeraat?
Hah! Ei nykyään enää koti-irtaimistoa haeta! Autokin on osamaksulla, että ei ole mun vaan rahoiuslaitoksen. Ei haittaa vaikka vievät, kun miehelläkin on auto.
Voi kuule, kyllä hakevat. Onko sun miehesikin samanlainen tyhjäpää, vai tietääkö edes sun kuvioistasi?
Miksi ei tietäisi? Ja ei ole tyhjäpää, kuten en minäkään... Sekö teidät tekee onnelliseksi, että maksan ne sakot? Ei muuta mun tilannetta mihinkään suuntaan maksanko ne vai jonkun muun laskun. Ja fakta on, että ei ole nyt eikä vuosiin rahaa kaikkeen mitä pitäisi maksaa, että, jos sakko vanhenee 5 vuodessa ja muut 10 vuodessa niin miksi masaisin sakot ensisijaisesti?[/quote]
Ei o kyse sakosta. Vaan yleensä siitä, että ihmiset on hällä väliä -asenteella liikkeellä. Jos ei oo varaa maksaa, ei tehdä laskua. Sun ei oo pakko parkkeerata autoa väärin. Tarttetteko edes kahta? Vähä haiskahtaa muutenki, että oot ulosotossa ja silti saanu auton osamaksulla. Miksi sulla on laskuja ulosotossa? Shoppaillut liikaa, vai joku "hyvä" syy? Eihän me tosiaan tiedetä, mutta kovin fiksua kuvaa et itsestäsi ole sinäkään antanut.[/quote]
En ole shoppailu syy on hyvä, jos niin voi sanoa.
Pakko se auto on johonkin jättää, kun koko kaupunki on tukossa vai pitääkö köyhän istua autossa kytäten parkkipaikkaa vaikka todennäköisesti tunteihin ei sellaista vapaudu ainakaan niin, että itse kerkeää vapautuvaan paikkaan.
Tarkoitus oli kyllä siirtää autoa heti, kun tilaa tulee, mutta odotan mielummin sisällä, kuin autossa.
Osamaksusopimus on tehty ennen luototietojen menetystä, että mikä haiskahtaa?
Eihän plussalla vaikeuksiin joutunutta fiksuna pidetä. Täälläon niin fiksuja mammoja, että kukaan ei tee virhearviointeja, vaan omaa erinomaisuutta tullaan ylistämään sellaisiin ketjuihin, jossa kysytään ihan muuta, kuin että mitä minun olisi pitänyt/pitäisi tehdä.