mitä muistoja talteen vauva-ajalta?

otsikko sen kertoneekin eli millaisia muistoja olette ottaneet tai aiotte ottaa talteen vauva-ajalta lapsistanne? siis semmoisia kuin hiustupsu, käden-/jalanjälki jne. itsellä aika kuluu niin sumussa, että ei tunnu edes tulevan mieleen, mitä kaikkea sitä voisikaan "tallentaa" ja mitkä olisivat sitten myöhemmin kivoja ja arvokkaita muistoja. olisi kiva jos voisin käyttää muiden aivoja :saint: ja muutenkin olisi kiva kuulla millaisia ideoita muilla on ollut.

Zoe-F
Ensimmäiset pienet sukat. Tossut. Sairaalasta ostettu pipo. Valokuvia tietenkin. Varmaankin valkkaan jonkun pikkuisen bodyn vielä säästöön. Sairaalaan sain pienen kukkasen joka oli vaalean sinisessä posliinitohvelissa, niin sen posliinitohvelin laitoin myös talteen. Muutamia kortteja. Puoli vuotiaana tehdään kipsitaulu jossa jalan- ja kädenjälki. (olisi ollut kiva jo heti alkuun tehdä, mutta se jotenkin unohtui :ashamed: )

kiva kun olette laittaneet omia muistoja tänne listaukseen! (en edes ehdi seuraamaan näitä keskusteluja kovin tiuhaan vaikka itse aloittelen ketjun...) joku laatikko sitä kai pitäisi pikkuiselle perustaa ja sinne alkaa kerätä. kuulostaa kivalle! ja sanomalehti talteen on myös hyvä vinkki. vaatteita tulee varmaan säilöttyä vähän liikaakin kun ei vaan raaski laittaa pois...
oletteko muuten jotain tietynlaisia valokuvia ottaneet? itse olen huomannut, että semmoset valokuvat, joissa saa mittasuhdeperspektiiviä on hyviä. eli nalle kainolaan tms. sillä pelkästä köllöttelevästä vauvasta ei samalla lailla näykään kuinka pieni on.

Yhteistyössä