Mitä minussa tapahtuu

Olen "ihastunut" toiseen mieheen. Tai tunne on jännä, haluisin nähdä tämän miehen joka päivä, mutta näen noin kerran vuodessa ja sattumalta, nuorempana ollaan moikkailtu, ei muuta. Nyt yritän joka päivä kulkea tuolla että tämä mies tulisi vastaan....Mulla oli vuosi sitten ihan samanlainen tilanne mutta kohde oli eri mies. Onko tää enää normaalia?
Mielessä pyörii tämä mies...ääh
 
vieras
Mä ihastun helpolla ja saatan haaveilla muista. En kuitenkaan oikeasti vaihtaisi omaa miestäni. Tällästä mulla on ollut suunnilleen koko elämä. Kohteet vaihtuu ja tunteet menee ohi, paitsi tuota omaa kohtaan säilyy.
 
Juu, oma mies löytyy ja 2 lasta ja omaani kuitenkin kai rakastan vaikka välillä tuntuu kuin oltas vaan kavereita, kymmenen vuotta ollaan yhdessä oltu. onko tää tätä pitkän liiton juttuja? Tekis varmaan hyvää lähteä sinne baarikierrokselle? Kännipäissäni olen vaan aika paha flirttailemaan :ashamed: hoh hoh tätä elämää
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Olen "ihastunut" toiseen mieheen. Tai tunne on jännä, haluisin nähdä tämän miehen joka päivä, mutta näen noin kerran vuodessa ja sattumalta, nuorempana ollaan moikkailtu, ei muuta. Nyt yritän joka päivä kulkea tuolla että tämä mies tulisi vastaan....Mulla oli vuosi sitten ihan samanlainen tilanne mutta kohde oli eri mies. Onko tää enää normaalia?
Mielessä pyörii tämä mies...ääh


Miksi tämä ei ota laantuakseen? Tää oikeesti niin uskomatonta!
 

Yhteistyössä