Minun kummilapseni asuu 60km päässä, kuitenkin käyvät mummillaan täällä viikoittain.Alkuperäinen kirjoittaja äityskä:Ei tullut edes tekstaria. Lapsi vasta 1v.
Ei kannata edes mainita lapselle kun vähän tosta kasvaa että kummit ei tuonu sitten mitään....pitää sitä sitten ihan normaalina et "ok, kummeilla ei ole tapana lahjoa." Numeroo siitä ei ainakaan kannata tehdä, tai lapselle tulee tosiaan paha mieli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun kummilapseni asuu 60km päässä, kuitenkin käyvät mummillaan täällä viikoittain.Alkuperäinen kirjoittaja äityskä:Ei tullut edes tekstaria. Lapsi vasta 1v.
Joka vuosi minut jätetään kutsumatta synttäreille, kun yritän toimittaa synttäri- ja joululahjoja niin puhelimeen ei vastata, ja jos vastataan niin koskaan ei voida tulla kylään samalla kun käydään mummin luona, ei edes hakemaan lahjoja. Kummilapseni äiti ei kyllä tosiaan edes vastaa puheluihinikaan.
Minä olen kaikkeni yrittänyt, en siis laittanut enää tekstaria. Tätä on jatkunut jo niin kauan.
Sinulla on ap varmasti eri tilanne, olen sitä mieltä että jos siis hän ei ole edes yrittänyt ottaa yhteyttä niin lapsellehan se pahin mieli tulee
siis et halua muistaa häntä mitenkään. miten luulet hänen kasvettuaa sinua muistavan jos et ole mitenkään muisatnut häntä?Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:minun kummilapseni perhe ei halua pitää yhteyttä ja minun mielestäni pelkkä lahja sen vuoksi että sattuu olemaan kummi ei mielestäni ole tapa olla yhteydessä kummilapseen. odotan että muksu on niin iso että voi päättää omista asioistaan ja toivon että haluaa silloin alkaa pitää yhteyksiä meidän kanssamme.
et jos muistat muuten. ei ne lahjat ole pääasia vaan se että muistaa lapsen olemassa olon ja käy kylässä, soittelee yms.Alkuperäinen kirjoittaja t:oonko mä ihan pska kummi ku ei ole varaa ostaa lahjoja ?