Mitä miettisit, kun näkisit 1-vuotiaan jolla on musta silmä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tai no oikeastaan, kulmakarvan olisi kuhmulla ja kulmakarvaa myötäilevä mustelma?
Mietin vain, että mitähän ihmiset ajattelee, kun näkevät tuon meidän lapsen jolle tuollainen tänään aiheutui. =(
Syy miksi tuollainen tuli on se, että mieheni nosti lapsen syliinsä vihoissaan minulle ja kääntyi ja lapsen kulma osui ovenkarmiin.
 
vieras
mä varaan aattelisin et pienellä ollu kova vauhti päällä ja kaatunu tai kolhaissut itsensä johonkin kulmaan.
tuohon oikeaan syyhyn paras etten kommentoi nyt mitään...
 
vieras
no tuommoset pienet jotka opettelevat kävelemään voivat satuttaa itsensä mihin vaan, varsinkin pöydän kulmat aiheuttaa aika pahoja jälkiä, en kait mä muuta aattelis ku että voi toista ku kaatunu johonki
 
sitä sattuu ja tapahtuu
Haet varmaan sitä että ihmiset luulee että olisitte lyöneet.

Mä vain miettisin että on sitä muitakin koheltajia kuin meidän lapset. Jatkuvastihan sitä on lapsilla mustelmia ja kolhuja ja naarmuja. Ainakin meidän, sen verran päättömiä välillä menee ettei äidin silmät riitä vahtii.
 
vieras
Kyllä hain sitä, että ajatteleeko ihmiset tuollaisista yleensä että vanhemmat ovat lyöneet. Otsassa on jatkuvasti lapsella mustelmia, nyt vain näyttää kyllä niin rajulta, että aloin jo miettimään, että uskaltaako tässä lasta edes viedä kauppaan, että joku ei tule tinttamaan mulle mustaa silmää, kun ajattelee minun olevan pahoinpitelijä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä hain sitä, että ajatteleeko ihmiset tuollaisista yleensä että vanhemmat ovat lyöneet. Otsassa on jatkuvasti lapsella mustelmia, nyt vain näyttää kyllä niin rajulta, että aloin jo miettimään, että uskaltaako tässä lasta edes viedä kauppaan, että joku ei tule tinttamaan mulle mustaa silmää, kun ajattelee minun olevan pahoinpitelijä.
En usko että ajattelee. Meidänkin muksuilla on ollet silmät mustina, samoin otsa, jalat, selkä jne... Tekeville sattuu. :D

 
Että saattoipa syöksyä päin pöydän jalkaa.. :whistle:
Meidän jätkä nimittäin teki niin, ja nätti mustelmahan siitä tuli silmän viereen ja kyllähän sitä tuolla katteli harva se vastaantulija :snotty:
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä hain sitä, että ajatteleeko ihmiset tuollaisista yleensä että vanhemmat ovat lyöneet. Otsassa on jatkuvasti lapsella mustelmia, nyt vain näyttää kyllä niin rajulta, että aloin jo miettimään, että uskaltaako tässä lasta edes viedä kauppaan, että joku ei tule tinttamaan mulle mustaa silmää, kun ajattelee minun olevan pahoinpitelijä.
En usko että kovinkaan moni sellaista ajattelee, varsinkin kun on noin pienestä lapsesta kyse. Meilläkin poika on kokoajan jostain kolhuilla ja mustelmilla, kun on paljon vauhtia niin ei ehdi varoa :whistle:
 
Eijaksakirjautua
Mun tytöllä (2,5v) on harvase viikko joku mustelma/kuhmu pään seudulla! On tosi vilkas ja koheltaa ihan ite pitkin kämppää. Monta kertaa pomppinu omassa sängyssään (kielloista huolimatta) ja kolauttanut juurikin silmäkulman/otsan sängyn laitaan. Mäki joskus mietin et mitähän siitä ajatellaan, mut pääasia on kun itse tietää mitä on tapahtunu :)
 
vieras
Ajattelisin, että on loukannut. Oma ala-asteikäiseni löi poskensa koulussa, kun oli makuulla keinussa(!) mahallaan ja toinen keinui samalla lailla ja muks mun lasta poskeen keinun laudan reunalla! Moni katseli mm. kaupassa ja se otti päähän kyllä! Mutta ehkä kuvittelin, kyllä lapset telovat ja kolhivat paljon.
 
Terveydenhoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattelisin, että on loukannut. Oma ala-asteikäiseni löi poskensa koulussa, kun oli makuulla keinussa(!) mahallaan ja toinen keinui samalla lailla ja muks mun lasta poskeen keinun laudan reunalla! Moni katseli mm. kaupassa ja se otti päähän kyllä! Mutta ehkä kuvittelin, kyllä lapset telovat ja kolhivat paljon.

Toki joku varmaan katsoo, mutta tuskin kukaan epäilee pahoinpitelyä. Ne jäljet ovat ikävä kyllä yleensä "piilossa", tuskin koskaan kasvoissa.



 

Yhteistyössä