Mitä mies teidän mielestänne haluaa?

  • Viestiketjun aloittaja "minny"
  • Ensimmäinen viesti
"minny"
Eli miten te tulkitsette tilanteen:

Tapasin miehen netissä. Hän on eronnonut. Tekstailimme pari viikkoa ja sitten nähtiin. Ennen näkemistä viestit olivat aika flirttailevia ja myös jotain "pusuviestejä" osittain.
Ensimmäinen tapaaminen meni hyvin. Käytiin kahvilla. Mies ei edes yrittänyt halata tms.
Toisen kerran tavattiin miehen kotona. Kävin iltakahvilla. Mies ei yrittänyt yhtää lähennellä. Lopuksi katottiin telkkaria hetki aika lähekkäin, mutta mitään lähentelyyn viittavaa ei ollut.
Ollaan aika vaikeassa elämäntilanteessa molemmat ja ollaan paljon avauduttu toisillemme ja oltu henkisenä tukena.
Koska viestit ennen tapaamista oli tyyliin "tule yöksi" "haluaisin suudella sun niskaa" jne... ja nyt kun ollaan nähty, niin ei MITÄÄN kontaktia?

Haluaako mies mielestänne vaan ystävän minusta vai miksi ei sitten ole enää niin innokas noiden flirttiensa kanssa?

Huomenna haluaa nähdä mua taas kuitenkin... Toisaalta hän voi kaivata vaan kaveria seuraksi?

Mies on aika naisenkipeä ja sekin mieityttää, ottaako vaan ensimmäisen, kuka on tarjolla.

Miten siis sinä tulkitset tilanteen?

Mies on 34v, eli ei mikään teini. Minä 27v.
 
"minny"
Ja hän on siis sellainen, jota nyt suoraan sanottu varmaankin panettaa ihan älyttömästi ja joka ihan älyttömästi kaipaa naisen kosketusta.
Siksi siis ihmettelen, miksi on niin "kiltisti".
 
"Minny"
Voisin suudellakin. Mä kuitenkin (takana narsistinen suhde ja paljon muuta) olen tosi herkkä ja pelkään, että jos mies haluaakin musta vaan kaveriseuraa, niin mokaan ja pahoin ja ottaisin liikaa itseeni.
 
Jos se nyt sohvalla kyhnöttää sun kanssa lähekkäin, niin tuskin se susta kaveria vaan kaipaa?
Missä näätte huomenna? Tarkkaile tilannetta. Ei hän sun ihan viereen tule esim. istumaan, jos vaan iltaa meet istumaan.
 
"Minny"
Ei minunkaan mielestäni vielä tarvitse sänkyyn mennä. Siitä nostan hattua miehellekin. Eli en mäkään huomenna välttämättä seksiä halua, mutta pussailla olisi kiva :)
 
"Minny"
En kehtaa suoraan kysyä. Tilanne on vähän sellainen, etten vaan kehtaa.

Seksiä en halua vielä. Seksiä haluan sitten, kun kummallakin on ihastumisen tunteita toista kohtaan ja voi sitoutua tosissaan tapailemaan vaan toista.

Haleja ja pusuja haluan. Mutta en tiedä viitsinkö tehdä aloitetta.. sitten nolaan itseni ja pilaan kaiken, jos mies ei haluakaan?
 

Yhteistyössä