Mitä mies pelkää!

  • Viestiketjun aloittaja Masu80
  • Ensimmäinen viesti
Masu80
Onko muilla samaa ongelmaa ettei mies"kehtaa"lähteä kävelemään vaunujen kanssa ulos?Pelkääkö että kaverit näkee vai? Alussa oltiin niin innoissaan ostamassa vaunuja ja niin puhuttiin kuinka sitten työnnellään niissä pikkusta, mutta nyt saankin käpötellä yksikseni:( miksi?
 
Tykkääkö miehesi kävelystä eli oletteko harrastaneet kävelyä ennen lasta? Meillä mies pitää kävelyä todella tylsänä liikuntana ja ajanvietteenä eikä siis todellakaan tykkää kävelystä. Ihan seurustelun alkuaikoina kävimme joitain kertoja yhdessä kävelyllä, mutta sitten se jäi. Ennen esikoista meillä oli koirakin, mutta eipä kertaakaan käyty yhdessä koiraa lenkittämässä. Lasten kanssa olemme erittäin harvoin liikenteessä kävelemällä yhdessä. Itse kyllä liikuskelen lasten kanssa siellä sun täällä, mutta mies lähtee mukaan yleensä vain autolla =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 08:30 belia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2005 klo 00:58 sitruuna kirjoitti:
Meillä ei oo kyl koskaan tuollaista ollu. Aina on mielissään rattaita työnnelly :)
sama meillä joskus tuntuu etten mä saa työntää rattaita ollenkaan mutta siitä en valita.
:hug: :hug: jep sama täällä ja hyvä ettei kutsu kavereitaankin :)
 
sinnie
meillä kyllä lähtee kävelemään mukaan mutta harvoin työntää rattaita. pari kertaa on työntänyt. ehkä se näyttää miehen mielestä typerälle, tai jotenkin se on sitä akkojen puuhaa. minusta se kyllä on ei ole yhtään typerän näköistä eikä myöskään ole akkojen puuhaa.
 
Meillä nyt vielä ei ole tuota ongelmaa (rv39), mutta kun vaunut ostettiin, ni tuli kina siitä, että kumpi saa työntää ekana!! ;) Minä vetosin (tietenkin) siihen, että kannan vauvaa 9kk:tta. Siihen mieheni vaan tokas, että niinpä!!! Mitäpä siihen enää lisätä... :LOL:
 
Meiillä on kolme lasta, enkä mä ole ikinä huomannut, et mies mitenkään pelkäisi ottaa vaunuja. Yleensä nä kyl työntelen, mut kyl se samalla tavoin huolehtii kaikista kolmesta kuin mäkin, jos ollaan yhdessä liikkeellä.
 
Taitaa se mies EHKÄ työntää vaunuja kun vauva ihan pian syntyy.No kun oikein mietin niin kyllä se kävi pikku lenkkejä työntämäs ennen et nukahtaa =) Luulisi sen verran ylpeä olevan et voisi joskus työntääkin :p Ja eihän äiti aina ehdi,kun pitää ruokaa laittaa ja siivota ;) Pääsee mies helpommalla kun tupakka polttaa ja tallustaa pari metriä :LOL:
 
Äiti-04
Kun olin raskaana, mies ei ikinä lähtenyt mun kanssa happihyppelylle, mutta kun poika syntyi niin jo alkoi kävely miellyttää ja vaunujen työnnöstäkin saatiin "tappelu" aikaiseksi...molemmat kun halusi lykkiä =)


 
Masu80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2005 klo 22:14 Toivoliini kirjoitti:
Tykkääkö miehesi kävelystä eli oletteko harrastaneet kävelyä ennen lasta? Meillä mies pitää kävelyä todella tylsänä liikuntana ja ajanvietteenä eikä siis todellakaan tykkää kävelystä. Ihan seurustelun alkuaikoina kävimme joitain kertoja yhdessä kävelyllä, mutta sitten se jäi. Ennen esikoista meillä oli koirakin, mutta eipä kertaakaan käyty yhdessä koiraa lenkittämässä. Lasten kanssa olemme erittäin harvoin liikenteessä kävelemällä yhdessä. Itse kyllä liikuskelen lasten kanssa siellä sun täällä, mutta mies lähtee mukaan yleensä vain autolla =)
Kyllä käytiin kävelemässä ennen kun meillä oli vauva ja melko useastikin!
 
Kuukernuppi
Eikä kun meillä se on mies joka pukkaileee rattaita eteenpäin, hyvä ettei vie käsistä jos yritän itse niitä työntää :D yksinäänkin lähtee joskus kävelylle jos mammalla on muuta puuhaa =)
 
Me käydään kyllä kävelemässä yhdessä aina silloin tällöin.
Mutta mies ei välttämättä työnnä rattaita.
Ei johdu siitä, etteikö haluaisi, vaan rattaiden työntöaisa ei taitu tarpeeksi korkealle, että ylettyisi kunnolla työntämään. On inhottava kumarassa ruveta työntämään :LOL:
 
Isä ja äiti
B) Rattailla kävely kimpassa on mitä antoisinta ulkoilua mun (isän) mielestä. Usein ei meinaa lenkki riittää asioiden läpikäyntiin. Taloja on mukava käydä katselemassa sillä silmällä. Käyn joskus yksinkin koiran kanssa työntelemässä vaunuja jotta äiti sais olla ees hetken "yksin".
Työntämisestä ei kinastella, joskus minä haluan ja joskus vie äiti. Riippuu ihan siitä kumpi vie koiraa. Ei muuta hätistätte ukkonne rohkeasti työntelemään vaunuja.
Ainoa missä uskon että miehet "häpee" ratastelua on pieni asuinpaikka, jossa jokainen tuntuu katseellaan tappavan kun kyyläävät. Onneksi meillä ei ole tuota ongelmaa. B) Nyt lähdemme tänäänkin kaikin kärryttelemään, on kummisetäkin kylässä ja lähtee joukkoon ;)
 

Yhteistyössä