Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Mulle tuli ykä kurkkuun joka kerta kun joku niistä lapsista sanoi " I want mummymilk" :x
Sä varmaan olisit oksentanut kun meidän 2v 4 kk eilen aamulla sanoi unenpöpperössä "anna mulle tissimaitoa". Sehän on niin oksettavaa ja rivoa!
Niin mä en kyllä enään edes imetä, mutta lapsella on vieläkin muistissa se kuinka sai lohtua siitä äidinmaidosta.
Ei imetyksessä ole mitään rivoa tai oksettavaa. Mun mielestä ton ikäinen ei enää tarvii sitä tissimaitoa. Mulle vaan tulee kylmät väreet jos iso lapsi osaa ääneen vaatia tissiä.
Nää taaperoimettejät vetää aina tän " teidän mielestä se on rivoa"-kortin jos jotain negatiivista sanoo. Voisi vähän miettiä muutakin kuin omaa napaansa.
Mietin kun tuossa dokkarissa noi imetysaktivistit piti niitä tukipalveluita yms. niin entäs sitten kun imetys loppuu ja elämässä on muutakin kuin se mummymilk ja julkisesti imettäminen. Jotenkin noi naiset tuntui junnaavan tuossa yhdessä elämänvaiheessa. Miksi jostain noin luonnollisesta pitää tehdä hirveä haloo. Miksi ei voi imettää vaikka harson alla tai vessassa..noikin oikein provosoivasti keskellä kauppakeskusta rynttäät paljaana esittelivät miten he imettävät taaperoitaan. Ihan oikeastikko ne oletti, että kaikki vaan ihastelee sitä hommaa?!