hyi olkoon
katsoin, tuliko se eilen...yks dokkari just. Näytettiin ku vissiin jotain 2-4 vuotiaita imetettiin ja oli kuulkaa ällön näköistä... minusta meni jo liian pitkälle!
se se vasta ällön näköistä on, kun aikuinen ihminen syö lapsen ruokkimiseen suunniteltua rintaa!Alkuperäinen kirjoittaja hyi olkoon:katsoin, tuliko se eilen...yks dokkari just. Näytettiin ku vissiin jotain 2-4 vuotiaita imetettiin ja oli kuulkaa ällön näköistä... minusta meni jo liian pitkälle!
Näin juuri.Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:En kokenut oloani rivoksi imettäessäni 2 vuotiasta. Enkä näe mitään rivoa siinä jos joku imettää yli 2 vuotiasta. Mutta ehkä jos mulla ois kieroutunut mieli ja pitäisin naisen rintoja rivoina niin sitten tilanne vois toki olla toinen.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja nojoo:minun mielestä lapsi täyttää vuoden olis normaalia lopettaa imetys...
minusta yli vuoden ikäisen lapsen imetys on...hullua! ja tämä on minun mielipiteeni asiasta!
siis lähinnä se esittäminen ällötti. Mulle on ihan sama vaik imettääki, mut et pitää esittää (sillä sitä se oli ku piti vartavaste huutaa se 2v tissille) ja sit vielä selitti et "ärsyttää ku yöt on niin risasia, ku tämä haluaa vielä yölläki syödä" :O mä sen sijaan kehuin et meidän 2v nukkuu yöt heräämättäAlkuperäinen kirjoittaja kaisa:kyllä muo kieltämättä ällötti.. oltiin sukuloimassa.
Aloin syötäämään omaa 2kk ikäistä vauvaa, ni sukulais äiti tuli viereen ja huikkas omalle 2v:lle tule tänne ni äiti antaa sulle maitoa ja sit toinen kömpi syliin joi ja sano "kiitos".. katoin omaa 2v:tä ja ihan puistatti.. ei ole mun juttu