Mitä mieltä tästä??

• Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Vaimo
Mies kertoi töissä jonkun nuoren likan (18v.) sanoneen että eikö mieheni (22v.) tykkää hänestä työkamuna, mies oli sanonut että jos hällä ei ois vaimoa ja lasta niin voisin mä sun kanssa olla. Ja likka oli sanonut että voisin minäkin sinun kanssa jos en seurustelisi ja nauraneet päälle. toi siis ollu tsoukkia.
Mutta mä en kyllä vaimona ymmärtänyt, en sitten yhtään.

mä oisin varmaan repiny hiukset päästäni.

just eilen täällä oli ketju missä pidettiin normaalina sitä että esim. kaupassa silmäpelin pitäminen jonkun toisen kanssa on ihan normaalia, siitä innostuneena kysyin sitte illalla ukolta että onko kaikki miehet sellasia (siinä toivossa että tajuais että kyse on siitä eikä muista ;) ) ja ukko totes että se ei ite pidä sitä mitenkään rehtinä toimintana, ite ei niin tekis ja jos kuulemma näkis vaikka baarissa mun tyyliin puhuvan jonkun toisen kanssa (ketä se ei tunne) niin saattais hyvin nopeesti tulla tekemään selväks kenen kanssa mä olen :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Mies kertoi töissä jonkun nuoren likan (18v.) sanoneen että eikö mieheni (22v.) tykkää hänestä työkamuna, mies oli sanonut että jos hällä ei ois vaimoa ja lasta niin voisin mä sun kanssa olla. Ja likka oli sanonut että voisin minäkin sinun kanssa jos en seurustelisi ja nauraneet päälle. toi siis ollu tsoukkia.
Mutta mä en kyllä vaimona ymmärtänyt, en sitten yhtään.

Toihan oli ihan jees,juttu! Ei tuossa ollut mitään pahaa.

Cinttu
ai normaalia??? Mä ymmärrän kyl kans huulen heiton ja huumorin mutta minusta tuo menee vähän yli....en itse sano miespuolisille mitään minkä tietäisin loukkaavan miestäni.
Sama jo heittää sitten että nussisin kyllä sun kanssa jos en ois varattu.
Olisin siis myös repinyt herneet ap:n tilassa.

Yhteistyössä