Mitä mieltä tästä taulusta?

Sisu harmaana
Mä olen vähän kahden vaiheilla. Tavallaan tuo on kaunis, ja tarkoitusperäkin siinä on, mutta toisaalta sumu tekee siitä vähän... pelottavan? En ehkä ottais kotiini.
 
vieras
Jotenkin platku ja ryhditön. Kehyksillä saa tietenkin jotain pelastettua.

Meillekään ei kyllä mitään Ikean julistetaidetta tule. Tai ehkä se aakkostaulu aikanaan lastenhuoneeseen...
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70151043
 
Minusta aihe on kaunis, mutta jotenkin sen sommittelu tuntuu minusta vähän väärältä. Ihan kuin näistä ymmärtäisin. :D Meillä on paljon tauluja seinillä, on grafiikkaa, öljyäväritöitä ja painokuvia ihan yhtä iloisesti. Niin etten painokuvaakaan ollenkaan karsasta.
 
:D
minusta se on kaunis, muttta jotenkin se riippumaton pääty joka näkyy terävänä heti siinä alussa niin tökkii.... :( muuten kyllä ihana olisi jos se riippumatto olisi jostain toisesta kuvakulmasta tai toisin suunniteltu.. tykkään ja en tykkää :D eli ite en ostais ..
 
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
minusta se on kaunis, muttta jotenkin se riippumaton pääty joka näkyy terävänä heti siinä alussa niin tökkii.... :( muuten kyllä ihana olisi jos se riippumatto olisi jostain toisesta kuvakulmasta tai toisin suunniteltu.. tykkään ja en tykkää :D eli ite en ostais ..
Eikö se ole silta siinä?
 
nimes
Alkuperäinen kirjoittaja kärpänen katossa:
Henk. Koht en suostuisi laittamaan kun aitoja tauluja seinilleni mutta jokainen tyylillään.
Tuota noin...tuo on valokuvasta tehty canvastaulu. Sinä vaatisit siis, että sinulla olisi alkuperäinen valokuvavedos seinällä? Minusta valokuvasta tehdyt taulut ovat ihan ok. Jossain öljyvärityössä asia on eri. Tuollaisen kuvan voisin pistää makuuhuoneen seinälle, mutta olisi vähän liian rauhallinen ja alakuloinen meidän olohuoneeseen.

Se on hankalaa, jos hyväksyy vain aidon taiteen. Minä haluan aitoa myös, mutta ei mitenkään ole varaa niihin maalauksiin, mitä olen taidenäyttelyissä nähnyt. Meillä on seinillä grafiikkaa ja omia valokuvia, mutta haluaisin ehdottomasti värikkäämpää taidetta. Ymmärrän siis, jos joku hankkii kopioita.
 

Yhteistyössä