Mitä mieltä nimestä Sointu? :) Tunnetteko nykyään ketään saman nimistä?
kertokaa mielipiteenne 23.02.2012 #1 Mitä mieltä nimestä Sointu? Tunnetteko nykyään ketään saman nimistä?
Meritähti 23.02.2012 #2 Mä olen varmaan nukkunut hyvin viime yönä kun kaikki nimet on musta tänään ihan kamalan kauniita... Nätti nimi siis en tunne saman nimisiä
Mä olen varmaan nukkunut hyvin viime yönä kun kaikki nimet on musta tänään ihan kamalan kauniita... Nätti nimi siis en tunne saman nimisiä
uts 23.02.2012 #3 Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa mielipiteenne: Näytä alkuperäinen viesti Mitä mieltä nimestä Sointu? Tunnetteko nykyään ketään saman nimistä? Click to expand... yhden jonka sukunimi on sointu.. en ehkä laittais etunimeksi vaikka kaunis nimi onkin...
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa mielipiteenne: Näytä alkuperäinen viesti Mitä mieltä nimestä Sointu? Tunnetteko nykyään ketään saman nimistä? Click to expand... yhden jonka sukunimi on sointu.. en ehkä laittais etunimeksi vaikka kaunis nimi onkin...
Anatolia 23.02.2012 #4 Mun mielestä kaunis, aika harvinainen muttei mikään itsekeksitty väännös. Tiedän yhden Sointu-nimisen, n. 30 v.
Mun mielestä kaunis, aika harvinainen muttei mikään itsekeksitty väännös. Tiedän yhden Sointu-nimisen, n. 30 v.
neljäs_tulossa 23.02.2012 #5 E tiedä onko miehen vai naisen nimi, anteeksi :ashamed: Terveisin hän, joka tahtoo laittaa tulevalle lapselle nimeksi Niila
E tiedä onko miehen vai naisen nimi, anteeksi :ashamed: Terveisin hän, joka tahtoo laittaa tulevalle lapselle nimeksi Niila
alkuperäinen 23.02.2012 #6 Meidän esikoinen on Siiri ja Sointu kuulostaa kamalan kauniilta nimeltä siis toiselle tytöllemme. En haluaisi mitään kamalan yleistä nimeä. Itse en kyllä tunne ketään sen nimistä.
Meidän esikoinen on Siiri ja Sointu kuulostaa kamalan kauniilta nimeltä siis toiselle tytöllemme. En haluaisi mitään kamalan yleistä nimeä. Itse en kyllä tunne ketään sen nimistä.
esdfsfsd 23.02.2012 #7 Tiedän sisarukset Sointu ja Sirkku. Ovat ihan nimiensä näköisiä ja oloisia Kiva nimi kyllä, mitenköhän tuo vääntyy ulkomaankielillä?
Tiedän sisarukset Sointu ja Sirkku. Ovat ihan nimiensä näköisiä ja oloisia Kiva nimi kyllä, mitenköhän tuo vääntyy ulkomaankielillä?
"Piika-äiti" 23.02.2012 #11 Tunnen muutaman Soinnun, toinen on 12 ja toinen on 26. Sointu on persoonallinen ja kaunis nimi, ihan hyvin voisin antaa lapselle.
Tunnen muutaman Soinnun, toinen on 12 ja toinen on 26. Sointu on persoonallinen ja kaunis nimi, ihan hyvin voisin antaa lapselle.
Suomayrjö 23.02.2012 #14 Luokkakaveri oli Sointu. On nyt yli 60v. Minulle tulee Soinnusta mieleen musiikki.